Status
Niet open voor verdere reacties.
Verwijder volgende mappen die ik vetgedrukt heb.

C:\ProgramData\AVAST
C:\ProgramData\Comodo
C:\ProgramData\Norton
C:\ProgramData\NortonInstaller
Maak onmiddelijk de prullenbak leeg !!!


Ga naar download installatiebestand AVG om het installatiebestand te downloaden.
- Sla het bestand op je bureaublad op.
- Herstart de computer.
- Dubbelklik op het installatiebestand van AVG
- Klik op de optie Product verwijderen in het dialoogvenster Installatietype selecteren.
- Voer de procedure voor het ongedaan maken van de installatie uit en start de computer opnieuw op.

Heeft dit niet geholpen, voer dan deze stap uit.
Download hier de Removal Tool naar je bureaublad.Selecteer de juiste keuze : 32 of 64-bits
Start het hulpprogramma en volg de instructies op het scherm.

Herstart hierna de computer.
Download en installeer je maar één antivirus naar keuze , je computer is niet beschermd.!!!

Avast
AVG
Avira
Comodo
Microsoft Seucurity Essentials

Laat iets weten als er nog verdere problemen zijn om een antivirus te installeren.
Heb je betaald voor Mailwasher Pro?
De volgende stap is je computer eens een goede opkuisbeurt geven.

Voer ook nog eens een snelle scan uit met met Mbam MalwareBytes en plaats de inhoud van het logbestand in een nieuw antwoord.
 
Met Ccleaner Slim . Die installeert geen toolbars of extra software van derden. Als je dat op de juiste wijze gebruikt is dat een goede computer cleaner.
 
hoi de instellingen staan die goed ccleaner slim.ow ja heb nu avast free geinstaleerd en het werkt hoor bedankt
groetjes theeke
 
Rechtsklik op het icoontje van Ccleaner en kies voor uitvoeren als administrator . In Windows7 is dat van groot belang.
Klik op Cleaner en vink alleen deze vakjes aan.
Internet Explorer
- Tijdelijke internetbestanden.
- Geschiedenis
- Cookies
- Index.Dat bestanden
- Recentelijke locatie van gedownloade
Windows Explorer
- Onlangs geopende items
- Uitvoeren in startmenu
- Andere laatst geopende bestanden
- cache van miniaturen
- Taakbalk Jumps lists
Niets anders aanvinken !!!
Systeem

- Tijdelijke bestanden
- Klembord
Klik dan op de knop Analyseren en laat bovenaan de voortgangbalk verdergaan tot 100%
Klik dan op de knop Schoonmaken en laat Ccleaner alles opruimen. Voer dit zo dikwijls uit tot tot alles opgeruimd is.

Na verwijderen van software klik in Ccleaner op register
Vink daar de volgende vakjes aan.
- Ontbrekende gedeelde Dll- bestanden.
- Niet gebruikte bestandsextensies
- Problemen met ActiveX en bestanden
- Type Libraries
- Applicaties
- Applicatiepaden
- Installatieprogramma
- Verouderde software
Niets anders aanvinken !!!
Klik vervolgens op schoonmaken. Als Ccleaner vraagt om een Backupbestand aan te maken kies je voor Ja. moesten er problemen opduiken na het register te Cleanen je de Backup kunt terugzetten.
Voer schoonmaken zo dikwijls uit tot er geen problemen meer worden gevonden.
Als er uitzonderingen voorkomen , kun je die toevoegen bij Opties > Uitsluiten
 
oke dat heb ik gedaan.maar krijg nu een foutmelding als ik via mail een pps wil openen krijg ik dit bijlagebestand shell32.ddl,openAs_runDll
groetjes theeke
 
Laatst bewerkt:
nee op mijn laptop staat windows7 toen ik hem kocht.maar kan het ook aan power point liggen want als ik een pps klik ik openen met dan zie ik staan microsoft office 2010 staan hoe kom kan ik openen met powerpoint.
 
De foutmelding heeft te maken met een foutieve verwijzing in het register. Ik ga de juiste registersleutel eens moeten opzoeken.
 
alles verloopt natuurlijk via het register, maar in dit geval kan je gewoon werken via de windows-interface.

er is namelijk de optie in het configuratiescherm om 'standaardprogramma's ' te definiëren. geeft daar aan dat je .ppt en .pps wilt openen met microsoft powerpoint 2010. ;)
 
heb je hier ook een fix bestandje voor die dat repareert.heb hem ingestelt zoals je hier boven zei ik gebruik incredimail kan ik daar nu ook de pps mee bekijken.
groetjes theo
 
Incredimail is een e-mail programma.
Ga eens naar start > Configuratiescherm > Standaardprogramma's en stel daar een e-mail programma als standaard in.
Wil je Incredimail volledig van de computer verwijderen? Met volledig bedoel ik tot het allerlaatste restje wat overblijft na het verwijderen uit de softwarelijst.
 
ja dat klopt maar kreeg gisteren van een kennis via incredimail een pps binnen maar kon hem niet openen hij heeft het altijd gewoon gedaan
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan