Backup Windows 10

Status
Niet open voor verdere reacties.

bernard

Steunend lid
Vip Lid
Een backup maken met het programma van Windows 10 lukt me niet. Wat zou er fout lopen?
Alvast bedankt.
 

Bijlagen

  • backup.png
    backup.png
    262.6 KB · Weergaven: 147
er werden bestanden overgeslagen ..en jij kreeg de mogelijkheid om alsnog aan te geven om ook deze op te nemen in de backup
*onderstaande afbeelding is deze van u !.
Ashampoo_Snap_maandag 11 juni 2018_11h41m47s_002_.png
 
nee je kan deze niet beschouwen als een goede backup...er is duidelijk iets mis gelopen ..
ik heb hier juist op een virtuele Windows 10 de test gedaan via de optie "backup maken en terug zetten (Windows 7) " en dit lukte hier dus wel …
letop deze was hier nog nooit actief en ik diende dus eerst deze te configureren …
*mijn gedacht bij u is om eerst al de vorige backup's te verwijderen en de betreffende schijf die je daar voor gebruikt te formateren ( enkel indien deze enkel voor backup's bedoeld is ) indien er ook andere data op staat dien je deze niet te formateren …
*indien de externe usb schijf ook gebruikt word voor het opslaan van andere data dan dien je op deze externe schijf een map aan te maken genaamd "backup " en deze dien jij dan te gebruiken .
**je dient dus de backup modus opnieuw te configureren ...ik gebruikte op de virtuele Windows 10 een 2de virtuele schijf die amper 10gb groter was dan de C schijf …
waarschuwing : ga je de backup opnieuw configureren dan gaat deze automatisch ook de automatische backup's instellen en deze optie dien jij dus uit te zetten om handmatig een backup aan te maken .
je dient ook effectief de tijds module van deze automatische backup's te wijzigen ...en uit te zetten .
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan