Pc batterij HP Spectre x360 13-ap Convertible vervangen.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Anhelo

Steunend lid
Vip Lid
hallo, mijn laptop geeft een error op de batterij. deze laadt maar voor de helft op en de pc valt na enkele seconden terug uit.
graag zou ik er een nieuwe inplaatsen. kan ik dit gemakkelijk zelf ? (ik zag een youtube filmpje daaromtrent), of toch beter via een speciaalzaak.
Ik ben wonende te Erpe-Mere, als er iemand mij een tip kan bezorgen, hoor ik het graag.
met vriendelijke groet.
 
batterij valt apart te bestellen, maar is géén plug-and-play zoals bij sommige modellen.
Er moet dus gevezen worden en aansluitingen manueel te worden gelegd in de buik van de laptop.
Kan best hoor ! maar moet je zelf inschatten of je handig genoeg bent daarvoor en/of het aandurft.

Bestellen kan op diverse sites die vindt door Google te laten zoeken op het model...
 
Hier de Maintenance Guide in bijlage, p 29 ..... . zo moeilijk is het niet. heb het hier al meerdere gedaan malen gedaan, alsook toetsen borden en andere zaken ... . ben een HP-fanaat woon wel in Antwerpen, wil het best doen, ben helaas niet meer mobiel, ben half-ziend geworden en mag geen voertuig meer besturen. interesse stuur maar berichtje.
 

Bijlagen

  • HP Spectre x360 13-ap Convertible.pdf
    16.7 MB · Weergaven: 67
accu's voor laptops: ACCU

Dit Type

1678135556059.png


of DEZE

1678136216411.png


1678136061648.png


het artikelnummer staat vermeld op p 21:
1678136431984.png
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan