flamgen 17 jan 2023 #1 Besten, De batterij van mijn laptop laadt niet meer op. Ik ga die dan altijd gebruiken op stroom. Mag ik die batterij erin laten zitten of beter eruit halen ? Flamingo
Besten, De batterij van mijn laptop laadt niet meer op. Ik ga die dan altijd gebruiken op stroom. Mag ik die batterij erin laten zitten of beter eruit halen ? Flamingo
Aardbei 18 jan 2023 #16 flamgen zei: Besten, DANK AAN ALLEN voor jullie Info. Ik maak er op uit dat "erin " of "eruit" geen enkel voordeel en/of nadeel heeft. Flamingo Klik om te vergroten... Zeker wel Bij onnodig opladen van de accu zal het de levensduur verkorten Stem omhoog 0 Stem omlaag
flamgen zei: Besten, DANK AAN ALLEN voor jullie Info. Ik maak er op uit dat "erin " of "eruit" geen enkel voordeel en/of nadeel heeft. Flamingo Klik om te vergroten... Zeker wel Bij onnodig opladen van de accu zal het de levensduur verkorten
PhilipV Beheerder Forumleiding Admin 18 jan 2023 #17 Aardbei zei: Zeker wel Bij onnodig opladen van de accu zal het de levensduur verkorten Klik om te vergroten... Wel grappig je antwoord ! Levensduur ? van een kapotte batterij ? Stem omhoog 0 Stem omlaag
Aardbei zei: Zeker wel Bij onnodig opladen van de accu zal het de levensduur verkorten Klik om te vergroten... Wel grappig je antwoord ! Levensduur ? van een kapotte batterij ?
cve Medewerker Forumleiding 18 jan 2023 #18 hier mag denk ik het slotje wel op. Stem omhoog 0 Stem omlaag