Windows 10 Beeld op scherm 90 graden

Status
Niet open voor verdere reacties.
Die grap hebben wij op kantoor ook een paar keer uitgehaald ! Als je dat doet met computerleken kan de pret niet op ... Vooral als je het ook terugzet zonder dat ze het zien, terwijl ze koffie gaan drinken - dan een weekje wacht en het dan nog eens uithaalt ! Bij een bediende van mijn dienst toen is dat zo een keer of 5 uitgehaald : toen we het haar vertelden en lieten zien lagen we allen een half uurtje in een deuk ...
 
Die grap hebben wij op kantoor ook een paar keer uitgehaald ! Als je dat doet met computerleken kan de pret niet op ... Vooral als je het ook terugzet zonder dat ze het zien, terwijl ze koffie gaan drinken - dan een weekje wacht en het dan nog eens uithaalt ! Bij een bediende van mijn dienst toen is dat zo een keer of 5 uitgehaald : toen we het haar vertelden en lieten zien lagen we allen een half uurtje in een deuk ...
FOEI.......😸😻👍🗣️
 
Die grap hebben wij op kantoor ook een paar keer uitgehaald ! Als je dat doet met computerleken kan de pret niet op ... Vooral als je het ook terugzet zonder dat ze het zien, terwijl ze koffie gaan drinken - dan een weekje wacht en het dan nog eens uithaalt ! Bij een bediende van mijn dienst toen is dat zo een keer of 5 uitgehaald : toen we het haar vertelden en lieten zien lagen we allen een half uurtje in een deuk ...
En ik maar denken dat gij azo ne serieuzen typ waart, niet dus. (y) o_O😁
 
Hou Alt GR ingedrukt terwijl je met de pijltjestoetsen naar omhoog drukt.
Alt Gr + pijltje rechts kantelt beeld naar rechts. Enz....
indien ik hier de alt gr indruk tegelijk met het pijltje links dan ga ik terug naar de voorgaande site ..
hetzelfde met het pijltje rechts maar dan ga ik terug naar de vorige openstaande site ..
indien ik de alt gr indruk met het pijltje naar boven of beneden dan scrolt deze naar boven of naar beneden ..
via instellingen >systeem >beeldscherm kan of zou ik het schermstand kunnen wisselen van liggend naar staand al dan niet gespiegeld !
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan