Opgelost Krijg geen beeld met OBS

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo beste mensen,

Ik heb het gratis programma OBS (voor schermopnames) gedownload en geinstalleerd op mijn Windows Lapto met Windows 11. Het programma werkt volgens mij goed, maar ik krijg bij de video opnames (schermopnames) wel geluis, maar geen beeld en dat is jammer. Waarschijnlijk heb ik OBS niet goed ingesteld. Kan svp iemand helpen ?
Ik hoor het nog graag.
Met vriendelijke groet,
Cor Jansen
 
Oplossing
Ik ken OBS wel hoor, daarom dat ik ook men vragen stel daarover. Dus nogmaals; Wat wil je opnemen? Wat is je bron?

Bij Sources kan je instellen welke bron je wilt opnemen.... 'Plus' icon klikken.

1679597381927.png
Hoi DDragon,
het is een gratis Windows programma, dat o.a. bedoeld is om er video-schermopnames mee te maken. Het is waarschijnlijk zo dat bij mij de instellingen daarvoor in het programma niet helemaal goed staan. Het opnemen lukt nu slechts gedeeltelijk. De schermopname speelt alleen het geluid af. Geen beeld dus. Het lukt mij niet om het programma dusdanig in te stellen, dat ik het opgenomen beeld ook kan zien, ook al vanwege o.m. het feit dat mijn Engels nogal belabberd is. Misschien kan je bij jou het programma eens downloaden en installeren. Dan kan je waarschijnlijk ook zelf zien hoe het programma ingesteld dient te worden. In dat geval zou ik dat dan nog graag van jou horen. Groetjes,
Cor
 
Ik ken OBS wel hoor, daarom dat ik ook men vragen stel daarover. Dus nogmaals; Wat wil je opnemen? Wat is je bron?

Bij Sources kan je instellen welke bron je wilt opnemen.... 'Plus' icon klikken.

1679597381927.png
 
Oplossing
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan