bericht schermpje

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo allemaal ik heb een probleem met windows vista.ik krijg de laatste tijd dit berichtje
Kan toegangspunt van procedure Tryaquire SWRLock Exclusive niet vinden in DLL bestand Kernel32.DLL,dit bericht je krijg ik bv als ik een rarbestand wil openen of als ik windows media player wilt openen,hopelijk heeft iemand er een oplossing voor,wat ik moet doen.Alvast bedankt voor een eventuele oplossing (ik draai Windows Vista 32 bits)
 
Vista wordt al een paar jaar niet meer ondersteund en eigenlijk ook niet echt verstandig meer om te blijven gebruiken.
Heb je toevallig nog een herstelpunt van voor het probleem ? Zo ja, ga dan terug naar dit herstelpunt.
 
En volg de raad van Skippy aub... op ! Ga zo snel mogelijk naar Windows 10 en als het even kan (hardware ?) naar een 64bit versie.
Vista is al helemaal niet meer ondersteund en meer en meer programma's draaien daar dus niet meer op ... en de 32bit versies van gelijk welke windows-versie zijn ook op sterven na dood. Het is 5 over 12 voor dit systeempje !
 
wees er wel op bedacht dat upgraden vanaf Vista niet mogelijk is... ook word de Vista licentie NIET aanvaard bij een verse installatie Windows 10 versie 2004
*je zal je dus een Windows 10 licentie dienen aan te kopen ...gelukkig bestaan er site's die deze spot goedkoop aanbieden ..
kijk hier maar eens .. bij gamivo
tevens dien je het media creation tool 2004.exe op te halen en via deze tool maak jij je een installatie media aan hetzijnde een dvd of een usb stick ...
je dient vervolgens vanaf deze installatie media op te starten ...
je gebruikt eerst de geavanceerde station opties om de huidige schijf indien deze opgedeeld is in partities , dan dien je partitie C zeker te verwijderen en de voorliggende partitie ook .. zodat je een niettoegewezenruimte verkrijgt .. bevat de schijf ook een recovery partitie dien je deze ook te verwijderen aangezien deze voor Vista was en je er niets aan heb om deze te bewaren ... staat deze als laatste partitie op de schijf en bevind er zich nog een data partitie voor deze recovery partitie dan voeg je de niettoegewezenruimte van de gewezen recovery partitie toe aan deze data partitie ..
is er geen data partitie aanwezig en bevat je huidige schijf indeling maar de standaard indeling dan maak je de gehele schijf leeg ..
eenmaal je deze niettoegewezenruimte verkregen heb klik je verder op installeren ( er kan ook verder gaan vermeld staan )..
wees geduldig en breek de installatie zeker niet af .
 
inderdaad dien je na te gaan of je een 64 bit processor heb in dat toestel van je .. indien zo kun je de 64 bit Windows installeren ..
zit er een 86 bit (32 bit ) processor in dan dien je de 32 bit Windows te installeren .. wees dan er wel op bedacht dat Microsoft stil aan van de 32 bit systemen af wilt ..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan