Video Streaming bestand H264

Status
Niet open voor verdere reacties.
goede morgen ik heb een mede8ter en deze doet het goed maar een film in het bestand H264 speeld hij niet af wel geluid maar geen beeld de mede8ter staat beneden bij de tv wie kan mijn verder helpen alvast bedankt.
 
met deze uitvoerige gegevens kan ik je zeker niet verder helpen ...

MED800X3D & MED800X3D/WP?

MED600X3D & MED600X3D-WP?

1697880095053.png



S6
 
Laatst bewerkt:
zonder enige info is het moeilijk - maar spontaan denk ik dan aan een codec ??
Nodige info :
model ?
voordien wel in die opstelling gespeeld ?
wat heb je ev. veranderd ?
 
Sommige spelers kunnen geen HD audio / video bestanden afspelen, dus moet een update uitgevoerd worden

Hij geeft zelf al een voorzetje dat het een H264 bestand is.:
H.264 of MPEG-4 AVC (Advanced Video Coding) is een videocoderingsformaat voor het opnemen en distribueren van full HD-video en -audio.
 
goede morgen sorry dat ik te weinig info heb geplaatst hier meer, de mediaplayer is MED800X3D Multimedia Player met een TB schijf er in.
op de pc lukt het wel maar een film van af de mede8er lukt niet wel geluid geen beeld ik hoop hier mee voldoende info.
 
Laatst bewerkt:
goede morgen sorry dat ik te weinig info heb geplaatst hier meer, de mediaplayer is MED800X3D Multimedia Player met een TB schijf er in.
op de pc lukt het wel maar een film van af de mede8er lukt niet wel geluid geen beeld ik hoop hier mee voldoende info.
Deze mediaplayer is een tiental jaren oud. In die tijd konden de meeste mediaplayers geen MKV (H264) afspelen.
Kijk eens op de verpakking of er MKV tussen staat.
 
Deze mediaplayer is een tiental jaren oud. In die tijd konden de meeste mediaplayers geen MKV (H264) afspelen.
Kijk eens op de verpakking of er MKV tussen staat.


Processor: RTD1186 • 750Mhz • 512 SLC Flash • 512 DDR3 SDRAM

Video Formats Supported: AVI / BDMV Light / BDISO Light / MKV

Video Codecs Supported: MPEG-1-2 / MPEG-4 SP /ASP /AVC (H.264) / XviD / DivX / WMV9 (VC-1) / RealVideo 8/9/10 (up to 720P)
 
H264 is geen MKV hoor (MKV ondersteund de codering vaak wel)
De H.264-standaard staat bekend als MPEG-4 Part 10 en is een opvolger van eerdere standaarden zoals MPEG-2 en MPEG-4. Een ITU-standaard voor het comprimeren van video op basis van MPEG-4 die populair is, vooral voor high-definition video. AVC staat voor Advanced Video Coding. Eigenlijk is het identiek aan H.264, dus je kunt het vinden als H.264, H.264/AVC, H.264/MPEG-4 AVC of MPEG-4 Part 10 (het kan twee keer zo efficiënt zijn als MPEG-4 Part 2 ).
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan