Windows 10 Beveiliging Windows 10 PC

Status
Niet open voor verdere reacties.

Cees Medema

Steunend lid
Vip Lid
Mijn W10 PC wordt op dit moment in hoofdzaak beveiligd door Bitdefender Total Security. Ik ga er even vanuit dat jullie dit pakket kennen. Vorige week heb ik mijn PC (niet voor de eerste keer moet ik zeggen) naar de leverancier/winkel moeten brengen, omdat hij niet meer opstartte. Toen ik hem gisteren ophaalde kreeg ik de volgende opmerkingen:
1. dat ik te regelmatig zaken download om het uit te proberen. Mij werd verteld dat ik daar sowieso voorzichtiger (en dus ook bescheidener) in moest worden (ik denk dat ze gelijk hebben)
2. dat ik in ieder geval voor een goede bescherming moest zorgdragen en dat mijn huidige bescherming (Bitdefender dus) onvoldoende was, met name op het gebied van antimalware :unsure:.

Ik ben dus met name op zoek naar meer en betere bescherming op het gebied van antimalware. Hun advies is:
antivirus: Antimalware (hoewel het Bitdefenderpakket ook over een antimalware oplossing beschikt, werd die door hen dus niet als toereikend beoordeeld). Liefst gratis natuurlijk ;)
malware: Bitdefender zou voldoende moeten zijn voor de rest.

Ik ben heel benieuwd naar jullie "update" advies.
 
had jij merel het topic verder gelezen dan had je deze opmerking achterwege gelaten ... want in bericht #21 vermelde ik immers dat deze nooit verlopende licentie's "NIET MEER" te verkrijgen zijn ..echter wie zoekt die vind!
*zelf ga ik niet het internet afspeuren om zo'n licentie vast te krijgen .. kom ik er weer toevallig op uit dan is het zo !
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan