Windows 10 Windows beveiliging

Status
Niet open voor verdere reacties.

yvan

Steunend lid
Vip Lid
Beste,
Sinds enige tijd kan ik niets meer doen met defender op Windows 10.
Wat ik ook probeer ik kan niets meer uitschakelen of inschakelen.
Als ik op een van de beveiligingsgebieden klik, dan zie ik een blauw scherm dat onmiddellijk
weer verdwijnt en dan zie ik weer de beveiligingsgebieden.

Iemand een idee wat ik kan doen, zodanig dat defender en de firewall opnieuw werken.

Groeten en dank bij voorbaat.

Ivan
 

Bijlagen

  • WindowsBeveiling.JPG
    WindowsBeveiling.JPG
    49 KB · Weergaven: 72
  • na klikken op beveiligingsgebied .JPG
    na klikken op beveiligingsgebied .JPG
    13.9 KB · Weergaven: 72
Misschien kan dit helpen ,
of dit

 
  • Leuk
Waarderingen: yvan
Bedankt voor je reactie.
Ik heb alles proberen uit te voeren, maar niks heeft geholpen.
Ik vond ook nog het volgende; https://www.schoonepc.nl/vragen/nb1...g_om_deze_windowsdefender-link_te_openen.html, maar ook hier vond ik geen oplossing.
Ik heb de indruk dat er meer aan de hand is (corrupte bestanden), die ervoor zorgen dat defender niet meer werkt.
Via het cmd scherm en het powershel scherm werden ook niet alle cmd's herkend, soms kreeg ik ook de melding dat bepaalde bestanden niet konden hersteld worden.

Hopelijk zijn er nog andere oplossingen
Dank bij voorbaat
Ivan
 
Ja, ook al uitgevoerd, maar het probleem blijft bestaan. Ik denk eraan om een herstel te doen met behoud van bestanden.
Ik ben nu al een 3tal dagen bezig en denk dat ik alle mogelijkheden heb doorlopen.

Indien iemand nog een suggestie heeft, graag had ik die vernomen.

Dank bij voorbaat

Groeten
Ivan
 
Dank voor uw reactie, intussen heb ik een herstel uitgevoerd, hierdoor moest ik enkel programma's opnieuw installeren, maar alles werkt weer naar behoren.

Groeten
Ivan
 
Er was geen andere virusscanner actief, maar ik veronderstel dat er wel iets aanwezig was die alles blokkeerde.
Ondertussen is alles opgelost, door een systeemherstel.

Groeten
Ivan
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan