Windows 11 beveiliging

Status
Niet open voor verdere reacties.

mdc1756

Steunend lid
Vip Lid
Hallo,

Ik Belarc eens opgezet en dit viel mij op, moet ik hierop ingrijpen

Hotfixes van Microsoft Update (agentversie 1213.2310.20012.0) worden automatisch geïnstalleerd.
Laatste installatie: 4/01/2024 15:32:31, check: 7/01/2024 10:38:13.

Deze beveiligingsupdates zijn van toepassing op deze computer, maar zijn momenteel niet geïnstalleerd (met behulp van de Advisor-definities versie 2023.10.27.1), 10/10/2023 Microsoft Security Bulletin Samenvatting en bulletins van andere leveranciers. Opmerking: Beveiligingsbenchmarks vereisen dat beveiligingsupdates van kritieke en belangrijke ernstbeveiligingsupdates moeten worden geïnstalleerd.

Hotfix IdDe ernstBeschrijving (klik om beveiligingsbulletin te bekijken)
EOL-MicrosoftEinde van het levenMicrosoft .NET 5.0 is kwetsbaar en de leverancier biedt geen beveiligingsupdates
Q5031354 foto'sDe kritiekMicrosoft-update voor beveiliging (KB5031354)
Q5032874 foto'sBelangrijkMicrosoft-update voor beveiliging (KB5032874)
Beheer al uw softwarelicenties...
Probeer BelManage, de Enterprise versie van de Belarc Advisor




Dit is voor mij een beetje Chinees,
Groetjes,

Ed



3/1/2023 IN TELENET BOX IN GROTE UPDATE NOOIT BINNENGEHAALD????
 
Zoek gewoon eens naar updates via Windows Update en installeer alles wat je wordt aangeboden.
De rest zou ik - als ik jou was - vergeten.

Gebruik van Belarc of andere auditing software is een beetje misplaatst voor iemand met enkel basiskennis zoals jij.
Risico om meer kwaad te doen dan goed.
 
Ik gebruik zelf ook geen auditing software. Dit gaat zelfs mijn petje te boven. Ik zou het wel kunnen begrijpen, maar zie er het nut niet van in als eindgebruiker of bij herstelling.
 
het is en blijft chinees voor iederéén:

1706446528570.png

ben ik er wijzer van geworden ? NEE, niet echt .... lig er ook niet wakker van!
 
Heb alles binnengehaald van Dell en via windows update, ik ga er mijn vingers ook niet aan verbranden.
Maar zie je nu door zulke programma's te gebruiken leer ik in dit forum bij, daar draait het toch tenslotte allemaal om.

Bedankt.
Ed
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan