Bij YouTube film afspelen stop de pc.

Status
Niet open voor verdere reacties.
F

fred1946

Gast
Als ik een You Tube film afspeel dan valt het beeld weg maar blijft geluid horen en soms niet,krijg dan te zien geen signaal op me scherm.
Heb Flash Player 11 geinstaleerd,en soms vraagt het om Flash Player te instaleren als ik een film afspeel in IE 11.
Heb ActiveX filtering aan gevinkt.
Hoop dat ik het duidelijk heb uit gelegd.
Kan iemand mij helpen AUB met dat probleem.
Alvast vriendelijk bedankt.
MVG Fred.
 
Jack Flash qtex vriendelijk bedankt voor jullie snelle respons.
PC is veranderd zie info.
Alleen IE11 geen andere browser.
Besturingsysteem Widows 7 Ultimate 64x
Processor Intel(r) Core(TM)2 Quad CPU Q9650 @ 3.00GHZ 3.00GHZ
Moederbord Intel Topfield DP43TF (3 PC-Ex16.4 DD2 DIM
Moeder Chipset Intel Eaglelake
Systeem geheugen 8124 MB (DDR2 SDRAM)
DIMM1 A-Data DQVE1B16 2 GB DDR2-800 DDR2 SDRAM (5-5-5-18 @ (400 Mhz) (4-4-4-12 @ 266 Mhz) (3-3-3-9 @ 200 Mhz)
Bios Type:AMi (08/04/2008)
Videokaart:NVIDIA GeForce 9800 GT (512MB)1920x1080 (60 HZ.
Monitor:Acer X243HQ (24 inch LCD (LFROBOO53910)
Geluidskaart:C-media CM18738/C3DX Audio Device
Geluidskaart: Realtek ALC888@Intel 82801 JB ICH10-High Defenition Audio Controller.
Harde schijf WDC WD5000AAKS-75V0A0 ATA Device (500 GB, 7200 RPM, SATA-II.
Ga filmpje hier proberen te plaatsen.
Kan het ook zijn dat het te warm word binnen in de pc en dat invloed kan hebben op de videokaart.
pc staat in een Bureaukast met de deur altijd open.
Nogmaals hartelijk dank.
MVG Fred.
 
vraagje : heb jij daar 4 latjes van 2gb geplaatst ...want ik zie 4 verschillende overdracht snelheden ,deze zijn 800Mhz - 400Mhz - 266Mhz - 200Mhz ?
**als dit zo is dat je 4 verschillende heb geplaatst dan zal je pc daar onder lijden m.a.w. je pc werkt aan de laagste overdracht snelheid ! **dit is dus 200Mhz

*je vermeld ook dat de pc in een bureaukast werd geplaatst , dit mag maar er dient rekening gehouden te worden met een goede toevoer en afvoer van koude en warme lucht .
d.w.z. de voorkant en de achterkant dienen open te zijn van de kast zelf .
(mijne desktop pc staat ook onder het bureau deze pc beschikt over 8ventilatoren (de 2 van het voedingsblok en de processor meegeteld )
-de voorste 2 zuigen verse lucht aan ..
-de overige blazen de warme lucht uit ..
 
qtex even jou vraag te beantwoorden dat zit er in 4 keer.
DIMM1: A-Data DQVE1B16 2 GB DDR2-800 DDR2 SDRAM (5-5-5-18 @ 400 Mhz) (4-4-4-12 @ 266 Mhz) (3-3-3-9 @ 200 MhzWat
Wat temperatuur betreft alleen een blower op de voeding en achter op de pc.
Maar heb zopas de zijkant van de pc er af gehaald,even kijken hoe het nu reageerd
Jack Flash hier een kopie van de temperatuur.
Operating System
Microsoft Windows 7 Ultimate 64-bit SP1
CPU
Intel Core 2 Quad Q9650 @ 3.00GHz 53 °C
Yorkfield 45nm Technology
RAM
8,00 GB Dual-Channel DDR2 @ 399MHz (5-5-5-18)
Motherboard
Intel Corporation DP43TF (CPU 1) 57 °C
Graphics
X243HQ (1920x1080@59Hz)
512MB GeForce 9800 GT (MSI) 35 °C
Hard Drives
466GB Western Digital WDC WD5000AAKS-75V0A0 ATA Device (SATA) 33 °C
Optical Drives
ATAPI BD B DH4B1S ATA Device
BKN FSDQJ05 SCSI CdRom Device
BKN FSDQJ05 SCSI CdRom Device
Audio
Realtek High Definition Audio
Jack en qtex nogmaals hartelijk dank,laat het jullie weten hoe het reageerd zonder zijkant.
Hele fijne dagen.
MVG Fred
 
installeer eens speccy en plaats het log hier neer ...
waarvoor speccy : deze geeft alles perfect weer wat in je pc aanwezig is van hardware...betreffende je geheugen heb ik mijn bedenkingen ..

wat je temperaturen betreft : wel deze zijn zeker niet te hoog . je dient de zijkant van de pc er niet af te halen ....zo komt er meer stof in ...en das ook niet goed voor de pc !
 
fred1946,

voor alle duidelijkheid: bedoel je hiermee de zijkant van je bureaukast of de zijkant van de behuizing van je computer?

Ook voor jou fijne feestdagen! (y)
De zijkant van de behuizing van de computer.
Heb in tussentijd weer films afgespeeld op You Tube en IE gaat volgens mij nu zonder problemen,so far so good.Zal het dan toch een kwestie van koeling geweest zijn.
Heb ook Adobe Flash op nieuw geinstaleerd
Als het zo goed blijft doen laat ik het direkt weten,dan is het opgelost hoop ik.
MVG Fred
 
Zal het dan toch een kwestie van koeling geweest zijn.

Zowiezo niet standaard de zijkant van een PC verwijderen. Hierdoor is de airflow verstoord en worden de componenten niet via een maximale luchtstroom gekoeld. Hierdoor kan zelfs ernstige schade ontstaan.
Incidenteel mag dat uiteraard wel, bijvoorbeeld tijdens een reparatie aan een PC.

2281715-case_airflow_1_.jpg
 
fred1946,

hier nog wat aanvullende info over het schoonmaken van je computer. Een algemene handleiding kan je hier bekijken, eentje voor laptops staat hier (hou rekening met de tip ivm de restspanning bij een desktop en zorg ervoor dat je statisch ontladen bent).
 
qtex Jack Flash Lana.
Ik heb de binnenkant van de pc met een fohn schoon geblasen,en weer de zijkant er op gedaan.
Loopt als een naaimachine geen geluidje te horen,was daar voor wel, de blower.
Filmpjes blijven ook goed afspelen zowel op You Tube als in IE.
Nogmaals hartelijk dank voor de tijd en inzet.
Wens jullie een geweldig en een gezond 2014.
MVG Fred.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan