Windows 11 Binnenkort Windows11 updaten zonder herstarten?:

Zou ik ook denken maar ook geruchten gezien dat win12 niet voor einde 2024 of zelfs pas 2025 zou komen.
Mss willen ze het al gaan testen? Hebben ze een grotere "bug hunter" base en minder risico op problemen ermee bij verschijnen Win12?
 
Laatst bewerkt:
Ik zou me niet teveel blindstaren op de "geruchten" dat Windows 12 snel gaat uitkomen. Hier is geen enkel bewijs van. Natuurlijk werkt men al aan "opvolgers"... Maar buiten wat speculatie is er geen enkel feit dat hierop zou duiden. Buiten wat insider informatie over iets "groots"... wat evengoed bovenstaande kan zijn. Wat voor een bedrijfsomgeving zeer goed nieuws is trouwens, zulke updates zonder reboot.
Die VBS waarmee dit mogelijk is, wordt trouwens al gebruikt in bepaalde situaties. Bijvoorbeeld voor Credential Guard.
 
Windows 24 zal nog wel even wegblijven... Als ze het dan nog niet onder de knie hebben... ;)
Ik spreek trouwens toch van niet van Windows 12?:

Binnenkort Windows11 updaten zonder herstarten?​

Het is ook nog niet officëel door m$ aangekondigt maar opgemerkt door testers van "Windows 11 Insider Preview Build 26058".
Hotpaching is een techniek die ook al in server (Azure) versies wordt toegepast op virtuele machines. Testers hebben dus gezien de code daarvoor ook in Build 26058 zit.
Wat dus betekent dat mogelijk kan geïmplementeerd worden. Of niet... (Vandaar ook een vraagteken in de titel.)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan