Status
Niet open voor verdere reacties.
Vandaag kreeg ik onderstaande email. Bpost is toch attent, ze "testen" wel mijn instellingen maar weten niet dat ik geen klant ben bij Bpost en dus er ook geen rekening bij Bpost.

Beste klant,

Het is zo ver! De Bpost Bank heeft samen met het consumentenpanel een aantal aanpassingen aangebracht op het gebied van veiligheid, na circa vijfduizend klanten te hebben ondervraagd met behulp van een annonieme enquête. Wij spenderen veel aandacht en zorg aan de beveiliging en integriteit van al onze bankrekeningen. Graag vragen wij u dan ook aandacht voor het volgende.

Het afgelopen jaar is de Bpost Bank, samen met vele andere Belgische banken, doelwit geworden van grootschalige internetfraude. Daarom zijn wij de afgelopen maanden een project gestart om dit te bestrijden. Alle online bankrekeningen dienen te worden gekoppeld aan een nieuw ontwikkeld beveiligingssysteem die aan de hedendaagse veiligheidseisen voldoet, conform de Europese richtlijnen betreft het betalingsverkeer. Hierdoor worden verdachte bewegingen en ontwikkelingen op uw online bankrekening sneller getraceerd en opgelost.

Er is geconstateerd dat uw online Bpost rekening nog niet voorzien is van het nieuwe beveiligingssysteem. Om de beveiliging van uw account te voltooien dient u de update compleet te maken met de onderstaande link.

Klik hier

(Let op: ondervindt u problemen met het klikken van de link, verplaats dan de mail van uw SPAM naar uw PostvakIn)

Na de uitvoering van de update zal er door een van onze medewerkers contact met u worden opgenomen om het gehele proces te volbrengen. Zodra het gehele proces gereed is zal u weer als van ouds gebruik kunnen maken van de PCbanking. Onze dienstverlening draait om vertrouwen en het dienen van uw belang. Daarop kunt u als klant vertrouwen.

Wij danken u alvast voor uw medewerking.



Met vriendelijke groet,

Klantcontact Bpost België
 
Is dus duidelijk, als je wel klant ben van Bpost, willen ze graag al Uw gegevens inbegrepen paswoorden en kodes.
Dus duidelijk proberen ze U hier op te lichten als U er op ingaat.
Document aanwijzen als ongewenst.
Wissen zo vlug mogelijk en zeker niets downloaden.
 
Laatst bewerkt:
Vandaag kreeg ik onderstaande email. Bpost is toch attent, ze "testen" wel mijn instellingen maar weten niet dat ik geen klant ben bij Bpost en dus er ook geen rekening bij Bpost.

Dus Jole, prijs u gelukkig dat u GEEN klant bent bij BPost want anders was uw rekening waarschijnlijk al geplunderd... (lachen)(lachen)(lachen)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan