branden van bd-re dl

Status
Niet open voor verdere reacties.

lucky2000

Steunend lid
Vip Lid
ik heb oude bd-re dl 50gb liggen. ik wou die branden maar geen enkele van mijn branders doet het. nu heb ik een buffalo gekocht(met spcieficatie dat hij bd-re dl kon branden. en weer krijg ik de melding mislukt bij 2 snelheid. ik gebruik nerom rom express. weet niet met een ander te werken. heb geprobeerd met roxio maar daar valt hij in dujigen omdat ik tveel bestanden er moet opzetten(al versleep ik ze maa per 200p op het einde reageert hij niet meer. met cybersuite kan ik geen weg en met nero burning rom zie ik geen knop bluray music, wel video, en andere dingen

wie helpt me. best mijn nieuwe brander terugsturen???? of zijn mijn disk(10jaar) te oud,,
 
je heb dus oude blu-ray 's disk's liggen van 10 jaar oud welke je wil gebruiken .. de vraag is hier waar deze dus gedurende de 10 jaar gelegen hebben ..!
mogelijk is het dat deze op de verkeerde plaats werden bewaard ….
de door u genoemde brand programma's gebruik ik zelf dus nooit en kan daar geen uitsluitsel over geven .. mogelijk dat de door u gebruikte Nero verouderd is .
*probeer anders eens de Ashampoo burning studio eens welke gratis is .. klik
 
Heb je in Nero Blue-ray geselecteerd staan. Of gebruikt u een hele oude Nero versie dat nog geen Blu-ray kan branden ?

uozkyzck.jpg
 
lucky2000;n239382 zei:
hij kan blu ray maar ik gebruik de express version want met de gewone weet ik niet hoe ik een mucis blu ray kan maken

Dat gaat heel gemakkelijk, het werkt als een soort Windows verkenner.
Links zie je de Blu-ray en rechts is de computer met de harddisk of harddisks met de mappen. Je kunt dan één of meerdere mappen maar ook gewoon losse bestanden met linker muistoets ingedrukt naar naar de Blu-ray slepen.
Zodra je alles wat je wilt hebt versleept klik je op "Nu branden"
 
dat slepen dat gaat maar ik weet niet wat ik moet aanduiden bij blu ray. je hebt iso, je hebt video, ufo ook dacht ik maar niks met muziek. en als ik op video mijn keuze laat vallen en ik sleep de muziek dan krijg ik mp.3 is geen goed formaat
 
Nou moet ik eerlijk bekennen dat ik nog nooit een Blu-ray met mp3's heb gemaakt.
Kies in Nero Burning Rom voor Bluray UDF
Daarom eens geprobeerd of het slepen lukt.

Dat gaat hier zonder problemen.

uf4iykb2.jpg
 
eigenlijk niet, nu kom ik tot de vaststelling dat mijn blu-ray spelers zulke schijven niet kunnen spelen. niets aan te doen, als je er niet veel verstand van hebt hé!! maar bedankt voor jullie moeit

lucko
 
Is het niet zo dat om goed te functioneren er maar maximaal 250 mp3's per map mogen staan? Ook moeten volgens mij alle mp3's in een map zitten. Als ze in de hoofdroot staan werken ze niet.
Althans dat was hetgeen de mp3 spelers die ik kende als voorwaarde stellen.
 
ja bij mij gaat het niet om een mp3 speler, maar ik speel die af met mijn bluray dvd speler maar kennelijk neemt hij de dl niet aan enkel de gewone dank allen ik sluit hierbij de vraag af
 
heb er een paar geprobeerd met image te maken. de anderen gingen niet. ik ben ermee gestopt ik zal zien in de toekomst. ik had deze nog gevonden en brant eigenlijk niet meer zoveel dvd's of blu ray. maar dank voor de support. ik kom nog met twee vragen die ieneens hier met mijn pc gebeuren
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan