CCleaner blijkt inderdaad gehackt te zijn. Het devies is daarom dan ook CCleaner updaten naar de nieuwste versie of verwijderen en opnieuw installeren. Downloaden kan je erg gemakkelijk Hier doen. Scan ook je pc even met MBAM om te kijken of er geen rommel blijft.

Het gaat overigens om een bepaalde versie. Tweakers geeft aan om welke versies het gaat: Tweakers

Dan nog hoe het werkt om een link in een woord te stoppen. Selecteer de woorden die je wilt gebruiken om de linken onder te stoppen. En klik op de knop (rode kader op mijn foto.) Vul daarna de URL in en klik ok.
59c23f95961d5-2017-09-20_12_13_02-ccleaner_gehackt.png
 
5.33.6162 die had ik ,heb een update gedaan zal nog met MBAM nog eens scannen

over het typen bedoelde ik , ik zet een link in het bericht als ik daarna verder wil typen blijf ik met een streep onder mijn tekst zitten weet niet hoe ik daar van af geraak

of ik moet helemaal van onder op het laatst van de tekst een link plaatsen (dat zal de oplossing zijn (lachen))

dank je wel Rubinsky



 
Meestal werk ik op de volgende manier: ik typ het gehele bericht. Vervolgens selecteer ik de woorden waar ik de link "onder" wil plaatsen en zet de link daaronder. Dus ja, wat je zelf al aangaf de linken als laatste plaatsen werkt, in elk geval voor mij goed.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan