Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
hallo,
wie kan me helpen ?
ik heb ccleaner professional en zie dat ik veel dubbele bestanden heb
kan ik die probleemloos verwijderen?
ik ken er niets van en wil natuurlijk niets fout doen .
groetjes
Inderdaad, enkel in datafolders die je kent en zelf beheert.
Zoiets 'opkuisen' met een cleaner is gegarandeerd op crashes en niet meer werkende programma's vragen op termijn.
En laat dat ! nu juist het grote probleem zijn : vroeg of laat maakt die tool foute keuzes.
Net als manueel overigens. Hier geldt het principe : "if it ain't broken, don't fix it..."
Mogelijke problemen bij gebruik van zogezegd intelligent cleaners zijn toch bekend dacht ik ?
programma's die niet meer starten en het ontbreken van een DLL aangeven (als die door meerdere programma's wordt gebruikt en niet zorgvuldig op de 'common' plaats is geplaatst) en je één van die programma's dan verwijdert, dan gebeurt het dat cleaners die als niet meer gebruikt markeren en verwijderen. Het gevolg kan je raden...
instellingen die eensklaps 'gewijzigd' zijn, zonder dat je weet waarom
bepaalde features van programma's of van Windows die het niet meer doen
Gebruik hier Ccleaner wel eens bij binnengebrachte PC's en nooit problemen meegemaakt, ook niet met Eusing reg cleaner, vaak erg veel GB's winst na Ccleaner.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.