Windows 10 ccleaner professional

Status
Niet open voor verdere reacties.

mamsie754

Steunend lid
Vip Lid
hallo,
wie kan me helpen ?
ik heb ccleaner professional en zie dat ik veel dubbele bestanden heb
kan ik die probleemloos verwijderen?
ik ken er niets van en wil natuurlijk niets fout doen .
groetjes
 
Inderdaad, enkel in datafolders die je kent en zelf beheert.
Zoiets 'opkuisen' met een cleaner is gegarandeerd op crashes en niet meer werkende programma's vragen op termijn.
 
En laat dat ! nu juist het grote probleem zijn : vroeg of laat maakt die tool foute keuzes.
Welke problemen? en een tool die fouten keuzes maakt? het staat gewoon voor je neus welke keuzes.

Getest en werkt gewoon prima, prima progje als je perse dubbele bestanden weg wilt hebben.

Je hebt er verder weinig aan, een paar GB scheelde het.

Snap ook niet waarom de TS dat wil en geeft ook verder geen antwoord op die vraag, maar het kan wel.
 
  • Leuk
Waarderingen: Quit
Welke problemen?
Mogelijke problemen bij gebruik van zogezegd intelligent cleaners zijn toch bekend dacht ik ?
  • programma's die niet meer starten en het ontbreken van een DLL aangeven (als die door meerdere programma's wordt gebruikt en niet zorgvuldig op de 'common' plaats is geplaatst) en je één van die programma's dan verwijdert, dan gebeurt het dat cleaners die als niet meer gebruikt markeren en verwijderen. Het gevolg kan je raden...

  • instellingen die eensklaps 'gewijzigd' zijn, zonder dat je weet waarom

  • bepaalde features van programma's of van Windows die het niet meer doen
tot een compleet onbruikbare Windows installatie.
 
Bij de meeste mensen niet hoor.

Gebruik hier Ccleaner wel eens bij binnengebrachte PC's en nooit problemen meegemaakt, ook niet met Eusing reg cleaner, vaak erg veel GB's winst na Ccleaner.

Bij hem is het wel bekent.
Maar als de TS dat nu wil, wie zijn wij dan?
En op de vragen geeft de TS geen antwoord.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan