Status
Niet open voor verdere reacties.

mdc1756

Steunend lid
Vip Lid
Hallo,

Ik heb een serie gedownload en ik kan die met mijn gewone videospeler zowel bs player als vlc player niet openen.
Als ik die met windows media player probeer te openen dan krijg ik de melding een codec af te halen
de CodecFix.exe.
Is dit te vertrouwen of gaat het hier over installeren van malware of een virus.

greets

ed
 
mijn avast en malwarebytes geven me geen waarschuwing, ma ik dacht het wel
maar wat moet ik dan gebruiken om die serie te zien,
bs player zegt wel dat het bestand niet volledig is, dus dat is ook geen goed nieuws
ik denk gewoon serie deleten
ed
 
vanwaar heb jij deze serie en welke serie is het !
(gewoon uit nieuwschierigheid !

*best dat je deze inderdaad verwijderd ... avast is niet meer dat wat hij geweest is !
 
Ik zou deze ook onmiddellijk verwijderen. Waarschijnlijk is het zelfs niet eens de bedoeling om deze af te kunnen spelen. Probeer het niet, want dit kan je wel een zuur opbreken.
 
serie noemt the blacklist met James Spader, seizoen 2 aflevering 9 en 10
ze was al eens eerder online maar dit waren ook onvolledige delen volgens bs player, nu terug online van een andere leecher en ook de melding van onvolledig of slecht bestand, wil er nu iemand virussen verspreiden?
 
ja, komt regelmatig voor... Meestal trojans. Ze kunnen via torrent waarschijnlijk snel weten wie dat bestand aan het binnenhalen is. Eénmaal de trojan actief wordt het gemakkelijk om je PC te hijacken.
 
Als ik een goede raad mag geven, geef dit op. Die bestanden zijn aangepast om ... alleszins niet in jouw voordeel. Verwijderen dus. Je probeerd iets te fixen wat niet te fixen valt.
 
ik ga wachten op de goede versie, zoals de andere 52
Qtex bedankt voor je link met de anti-virus, nog nooit van gehoord
en DDragon hoe kunnen ze zien de je iets afhaalt met een torrent zonder dat er een trojan of malware of keyloggers op je pc staan hebt?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan