Windows 11 Computer klaar voor Windows 11

Status
Niet open voor verdere reacties.
Gisteren zag ik bij Windows Update dat Windows 11 klaar was om geïnstalleerd te worden.

Erbij stond de optie: „Ik blijf nog even bij Windows 10“ en daar heb ik voor gekozen.

Hoe krijg je de mogelijkheid om naar Windows 11 te gaan nu weer terug (?), want als ik naar updates zoek staat er alleen: „Uw apparaat is bijgewerkt“.
 
Maar ja: de dingen die u noemt, cve, zijn wel objectieve specificaties, maar van een andere processor of meer geheugen merk ik persoonlijk helemaal niets.

Ik heb nu 8 GB geheugen en vroeger had ik 4 GB. Maar in de praktijk merk ik werkelijk geen enkel verschil hoewel ik dat wel had verwacht.

Van mijn processor weet ik niet of de huidige beter of minder is dan de vorige.

Maar hoe dan ook alles is bij mij precies hetzelfde gebleven.

Behalve de opstarttijd trouwens. Dat komt denk ik doordat ik nu een SSD heb en vroeger niet.
 
Maar ja: de dingen die u noemt, cve, zijn wel objectieve specificaties, maar van een andere processor of meer geheugen merk ik persoonlijk helemaal niets.

Ik heb nu 8 GB geheugen en vroeger had ik 4 GB. Maar in de praktijk merk ik werkelijk geen enkel verschil hoewel ik dat wel had verwacht.

Van mijn processor weet ik niet of de huidige beter of minder is dan de vorige.

Maar hoe dan ook alles is bij mij precies hetzelfde gebleven.

Behalve de opstarttijd trouwens. Dat komt denk ik doordat ik nu een SSD heb en vroeger niet.
Als je net als 90% van de bevolking enkel mailt en een beetje surft heb je aan een single board computer bij wijze van spreken genoeg. Maar doe je net als ik iets meer, dan komt de kat op de koord. Dan heb je wel wat meer power nodig. Daar ga ik van uit als ik iets aan raad. Dat men ooit wel eens wat meer doet dan enkel surfen en mailen. Dus ga ik wel die 60€ meer uitgeven aanraden om dan toch die 3 dingen extra te hebben.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan