Status
Niet open voor verdere reacties.
hallo allemaal,

Lang niks gehoord en dat is een goed teken, niet dan ?

Ik werk al een heel tijdje met windows 10, even wennen maar het gaat goed en zonder problemen .
Maar nu sinds een weekje vooral als ik aan het facebooken ben , valt de computer uit, zwarte pagina en start dan opnieuw op waarbij meestal de resolutie op de desktop heel anders is .
Filmpjes kan ik af en toe wel en af en toe niet bekijken.
Ik had hiervoor ook een Medion ( van de Aldi) en was daar op den duur ook niet zo tevreden mee, is dit iets wat meer voorkomt?

Ik krijg de melding van Microsoft Windows, driehoek met uitroepteken uitroepteken en de tekst :
uw computer heeft onvoldoende geheugen beschikbaar. sla uw bestanden op en sluit deze
programma s

Ik heb ook een keer een andere mededeling gehad, kon het niet zo snel opschrijven maar het begon met KERNEL_security

Geheugentest laten uitvoeren en die gaf geen fouten of tekorten aan dus ????
Er wordt op het www geadviseerd de drivers te testen maar daar begin ik niet aan, zo gevorderd ben ik niet

Hij doet/deed dit terwijl er vaak alleen maar Facebook open stond , dus geen andere site , dus te weinig geheugen lijkt me sterk ????

Voor de zekerheid ben ik alles wat op c: staat aan het opslaan op externe schijven, want je weet nooit ...

Ik ben benieuwd of iemand weet wat dit is en eventuele oplossing maar zelf ga ik liever niet in de registers zitten of iets veranderen

vele groetjes
Marianne
 
Systeemherstel in windows 10


Indien er nog een systeemherstelpunt aanwezig is, zou je kunnen proberen om systeemherstel uit te voeren:
1. Druk op de Windows logo toets en de R toets en typ in het uitvoervenster "Rstrui" en druk op enter.
2. Selecteer een herstelpunt dat is aangemaakt voordat het probleem begon.
3, Volg de verdere instructies op het scherm.
 
dank je wel voor je antwoord, dat kan ik idd nog altijd doen
en gelukkig heb ik een tijdje terug een herstelpunt gemaakt
Volgens mij heeft deze comp. ook een aparte schijf D: recover maar weet niet wat erop staat hoor
Ik heb adw laten draaien en kreeg het volgende :
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
# AdwCleaner v5.036 - Logbestand aangemaakt 23/02/2016 op 15:00:41
# Laatste update 22/02/2016 door Xplode
# Database : 2016-02-22.2 [Server]
# Besturingssysteem : Windows 10 Home (x64)
# Gebruikersnaam : marianne - MARIANNE-PC
# Gestart vanuit : C:\Users\marianne\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\IE\UUFBWFQ7\AdwCleaner.exe
# Optie : Verwijderen
# Ondersteuning : http://toolslib.net/forum

***** [ Services ] *****


***** [ Mappen ] *****


***** [ Bestanden ] *****

[-] Bestand Verwijderd : C:\WINDOWS\SysNative\roboot64.exe

***** [ DLLs ] *****


***** [ Snelkoppelingen ] *****


***** [ geplande taken ] *****


***** [ Register ] *****

[-] Sleutel Verwijderd : HKCU\Software\Google\Chrome\Extensions\fcfenmboojpjinhpgggodefccipikbpd
[-] Sleutel Verwijderd : HKLM\SOFTWARE\Classes\CLSID\{CA3A5461-96B5-46DD-9341-5350D3C94615}
[-] Sleutel Verwijderd : HKLM\SOFTWARE\SmartPCFixer
[-] Sleutel Verwijderd : HKCU\Software\Classes\Local Settings\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\AppContainer\Storage\microsoft.microsoftedge_8wekyb3d8bbwe\Children\001\Internet Explorer\EdpDomStorage\winampnederlands.nl
[-] Sleutel Verwijderd : HKCU\SOFTWARE\Classes\Local Settings\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\AppContainer\Storage\microsoft.microsoftedge_8wekyb3d8bbwe\Children\001\Internet Explorer\DOMStorage\winampnederlands.nl

***** [ Internetbrowsers ] *****


*************************

:: "Tracing" sleutels verwijderd
:: Winsock instellingen gereset

*************************

C:\AdwCleaner\AdwCleaner[C1].txt - [1553 bytes] - [23/02/2016 15:00:41]
C:\AdwCleaner\AdwCleaner[S2].txt - [1566 bytes] - [23/02/2016 14:55:01]

########## EOF - C:\AdwCleaner\AdwCleaner[C1].txt - [1699 bytes] ##########

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Dus er is wel iets teveel ? verwijderd, ik hoop niet te veel .....
ADW heb ik weer verwijderd van de schijf .

Merk ik dat het niet helpt dan ga ik idd even doen wat je aanraadde

m vr gr
Marianne
 
vind het wel "grappig "dat als ik niet ingelogd naar dit item ga, naar mijn begin bericht ik reclame zie dat mijn drivers vervangen zouden moeten worden, je zou er bijna intrappen...

de reclame die men te zien krijgt verschilt tenopzichte van anderen ...het is nooit de bedoeling dat men hier op ingaat ..
deze reclame komt dus niet van pctuts zelf ..

*er word sprake gemaakt van roboot64.exe
reboot64.exe is dus een backdoor trojan die je liever kwijt ben dan rijk ...
*verwijder deze dan ook en scan je systeem met malwarebijtes
*verwijder ook de SmartPCFixer deze laat je best links liggen ...
*welke beveiliging gebruik je !
 
dank je wel gegevens die je aangeeft zijn verwijderd
Ik heb de beveiliging van F secure, met deep guard en een firewall die om de dag alles scant , tot op heden heeft hij niks gevonden , hij heeft 8550 files gescand en niks gevonden .
Ik zal hem nog een keer echt ALLES laten scannen .

Nog even een vraag helemaal los hiervan lag het forum er gisteravond even uit, ik kon niet eens meer op de link komen ?

m vr gr
Marianne
 
in het register staan juist zaken die als eerste gestart moeten worden

kijk met regedit eens bij
HKEY_LOCAL_MACHINE\System\CurrentControlSet\Services​
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan