Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Hi
Windows 10 store blijft dagelijks dezelfde apps updaten.
Al meerdere mogelijke oplossingen via Google geprobeerd zonder resultaat.
Wie weet er een oplossing
open de store dan eens en klik vervolgens op de 3 horizontale puntjes .. klik verder op downloads en updates .. klik op alles bijwerken
*hier werden er maar twee bijgewerkt ...
eenmaal alles up to date is zou je probleem over moeten zijn .
*de store zelf werd ook geupdate naar versie 120.11.1001.1.0
aanbevolen is om via de store instellingen het automatisch updaten van de apps aan te zetten .
Ken het fenomeen... enkele weken geleden ook een poosje aan de hand gehad.
Kijk eens na op de plaats waar @Qtex naar verwijst of je die updates daar niet ziet staan met 'fout ... ' en een errorcode.
Geen kruit tegen gewassen dacht ik ... dagenlang, elke dag opnieuw gingen er 13 updates van start.
Tot ... op een dag dat ik al vergeten was dat dit probleem er was ... ze allemaal geslaagd bleken.
Conclusie : laat ze maar hun gang gaan... komt wel goed denk ik.
PS : niet erg efficïent van MS, maar ja ... zo zijn er wel meer opmerkingen te maken bij MS.
graag had ik hier omtrent van u een bevestiging gezien door middel van een scherm afbeelding ..want hoezeer ik het ook probeer hier word de store niet bijgewerkt naar de versie die jij beweerd te hebben .
fijn dat je het effe recht zet want ik ben zo iemand die graag mee op ga met de nieuwste update's en zocht er dan ook naar , maar wat er niets is kan dus ook niet gevonden worden .
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.