Windows 10 Constant update Windows 10 store

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hi
Windows 10 store blijft dagelijks dezelfde apps updaten.
Al meerdere mogelijke oplossingen via Google geprobeerd zonder resultaat.
Wie weet er een oplossing
 
open de store dan eens en klik vervolgens op de 3 horizontale puntjes .. klik verder op downloads en updates .. klik op alles bijwerken
*hier werden er maar twee bijgewerkt ...
eenmaal alles up to date is zou je probleem over moeten zijn .
*de store zelf werd ook geupdate naar versie 120.11.1001.1.0

aanbevolen is om via de store instellingen het automatisch updaten van de apps aan te zetten .
 
Ken het fenomeen... enkele weken geleden ook een poosje aan de hand gehad.
Kijk eens na op de plaats waar @Qtex naar verwijst of je die updates daar niet ziet staan met 'fout ... ' en een errorcode.
Geen kruit tegen gewassen dacht ik ... dagenlang, elke dag opnieuw gingen er 13 updates van start.

Tot ... op een dag dat ik al vergeten was dat dit probleem er was ... ze allemaal geslaagd bleken.

Conclusie : laat ze maar hun gang gaan... komt wel goed denk ik.

PS : niet erg efficïent van MS, maar ja ... zo zijn er wel meer opmerkingen te maken bij MS.
 
raar hier krijg ik de melding dat al de apps up to date zijn en jij vermeld dus een hogere versie te gebruiken van de store !
Ashampoo_Snap_zondag 15 november 2020_17h51m14s_004_.jpg

*nergens vind ik iets over de versie die jij vermeld onder het versie nummer 120.11.1001.3.0
 
fijn dat je het effe recht zet want ik ben zo iemand die graag mee op ga met de nieuwste update's en zocht er dan ook naar , maar wat er niets is kan dus ook niet gevonden worden .
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan