Status
Niet open voor verdere reacties.

mdc1756

Steunend lid
Vip Lid
Hallo,

Weet er iemand de map met cookies zitten in windows 10,
en kan er iemand een opkuisprogramma aanbevelen die gratis is,
avast anti-virus meldt mij dat mijn pc vertraagd is door bepaalde processen en dat ik die kan opkuisen, maar natuurlijk biedt avast die diensten niet gratis aan
als je klikt op de link opkuisen dan wordt je de betaalversie aangeboden vandaar
graag een goed en degelijk kuisprogramma zou welkom zijn.

greets

ed
 
je zoekt in de Windows 10 dan ook op de verkeerde plaats ..
open de C: Users > Default > AppData > Local > Microsoft > Windows en je zie de INetCookies vermeld staan ..

*echter is deze map hier leeg .

Ashampoo_Snap_2015.11.05_20h28m02s_003_.png
 
heb dit zo gedaan en ik heb ook een lege map met INETcookies
bij shell zie ik dit,
sorry ik weet niet hoe ik mijn afbeeldingen groter kan zetten, leg er dit iemand uit aub?
ik neem een print screen en dan plak ik dit in word en van daaruit kopier ik dit naar paint en sla het bestand op, ik maak het groot genoeg maar het komt klein op het forumNaamloos.jpg
 

Bijlagen

  • cookies.jpg
    cookies.jpg
    28.2 KB · Weergaven: 107
Inet cookies zijn Tracking cookies die gebruikt worden voor marketing doeleinden . Deze houden bij welke webpagina's je het meest bezoekt en zijn dan bedoelt om je gerichte reclame te bezorgen wat men dan verstaat onder PUP (Potential Unwanted programs) , in het Nederlands vertaald Potentieel ongewenste software , maar daarom niet gevaarlijk is . Deze houden ook bij vanaf welke locatie je jou aanmeld , en eigenlijk je Privacy schenden. Daarom dat de cookiewet er gekomen is , dat je akkoord gaat of niet .
Je hebt dan ook de functionele cookies , om bijvoorbeeld je login gegevens te onthouden bij sites waar je jou regelmatig aanmeld (gebruikersnaam, wachtwoord), of als functie hebben om aangemeld te blijven als je jou ergens ingelogd hebt .
 
mischien ben ik wat laat met men antwoord maar cookies kan je toch opruimen via internetopties

003Knipsel.JPG
oei te laat gezien dat dit er al stond in bericht 4
 
Laatst bewerkt:
als die vraag voor mij is mijn voorbeeld is van IE klik rechtsboven in je browzer op Extra klik dan op internetopties dan kom je in het scherm van mijn voorbeeld in #24

in Google chrome werkt het net even anders ik geef je hier een paar screens volg de rode nummertjes
Knipsel.jpg


02Knipsel.JPG
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan