Status
Niet open voor verdere reacties.
Hi,

ik had gisteren een herstelpunt gemaakt(gelukkig) in windows 10 v 1511 na installatie van een programma,toen een tijdje later windows update startte ,buiten enkele updates voor andere progr's was er echter de
cumulatieve update windows 10V.1511 voor X64 systemen (KB3172985ç),helaas ging er iets fout(doordat Acronis true image automatisch startte en de installatie vastliep.
in geschiedenis van updates staan die andere updates als gelukt,maar die cumulatieve upd staat u moet opnieuw opstarten om installatie te voltooien,heropstarten (bij geschiedenis dus).
Bij windows update staat er echter uw apparaat is up to date
Hoe moet ik dit oplossen?,ik heb via de MS cataloog de cumulatieve upd kunnen downloaden(is msi bestand),kan men de mislukte op een of andere manier
verwijderen?,want de msi lukt niet, krijg steeds melding is al geinstalleerd
Wie weet raad?

mvg,
 
gewoon opnieuw laten zoeken ..
deze gaat vervolgens gewoon verder .

heb hier gisteren avond mijn eigen systeem voorzien van deze update ...hier verliep deze probleemloos ...ook op de 1ste virtuele Windows10 verliep deze probleemloos ...echter op de desktop die hier onlangs werd binnen gebracht en die ik diende te voorzien van de Windows 10 verliep het niet zo soepel aangezien deze desktop hier al 3 maanden gereed sta om op gehaald te worden was dus de beveiligingssoftware niet meer up2date.... en natuurlijk haalde deze ook de update's op gelijktijdig met de Windows ....
**om het verhaal kort te houden ...
wel ik diende regelmatig het systeem te herstartten omwille van de beveiligings update betreffende het beveiligingspakket dat aanwezig was ...
de update zelf van Windows werd 5x verbroken omwille van een systeem herstart !
maar uiteindelijk na 1 uur is ook deze computer up2date .

Ashampoo_Snap_2016.07.12_21h45m00s_001_.png
 
Beste Qtex,

ik heb zojuist winver uitgevoerd en is versie(1511) en build (10586.494)

Zal dus wel in orde zijn denk ik, bij windows update geschiedenis staat wel nog steeds de melding u moe topnieuw opstarten om installatie
te voltooien,is dit normaal?
Alvast nog eens bedankt voor de snelle reactie

mvg,
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan