Deze 97 gemeenten krijgen geld om gratis wifi uit te rollen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
krijg met de edge , Firefox en chrome hier de plaatsen te zien telkens ik een wifi symbool aanklik dus waarschijnlijk ligt het inderdaad bij uzelf .
 
Qtex;n237320 zei:
krijg met de edge , Firefox en chrome hier de plaatsen te zien telkens ik een wifi symbool aanklik dus waarschijnlijk ligt het inderdaad bij uzelf .

Ik had alleen voorzichtig "gestofzuigerd" op het symbool, maar ontdekte nu dat een stevige tik vereist is. Dan verschijnt links de gemeente.
 
Izegem heeft ook geen WIFI, en dan een kleine gemeente als Ingelmunster dan wel? Dat snap ik dan ook niet echt.
 
Het klinkt te mooi om waar te zijn. Hou daarom rekening met de gevaren van Free Wifi

Hier wat aandachtspuntjes
Met een openbare WiFi hotspot kan iedereen verbinding maken. De gegevens die jij verstuurt naar de router van deze hotspot kunnen door kwaadwillenden (bijvoorbeeld hackers) afgeluisterd worden. Hierdoor kan deze hacker jouw inloggevens, wachtwoorden, e-mails en bankgegevens buitmaken. Daarnaast kan de eigenaar van het openbare (gratis) WiFi netwerk ook alle gegevens inzien die jouw computer of smartphone verstuurd.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan