Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo ben nu ten einde raad windows 10 geupdate alles loopt goed echter mn windows live mail wil niet opstarten zie alleen opstart logo, tevens doet hij dat met windows up date en bv windows live essential installeren en fix it.
wie kan mij de gouden tip geven of oplossen heb dus al meerderee dingen geprobeerd. beveiliging uit e.d.

heeellpp

grtz edwin
 
je onder vind dus problemen met de WLM2012 zover ben ik mee ..
maar wat betreft de Windows update kan ik je hier niet volgen ...
immers hebben we geen zeggenschap meer over het installeren van updates ... dit beslist nu Microsoft .

heb je al eens getracht om de WLM2012 te herstellen door de door de wlsetup-wel.exe op te starten ..
 

Bijlagen

  • wlsetup-web.zip
    594 KB · Weergaven: 163
je onder vind dus problemen met de WLM2012 zover ben ik mee ..
maar wat betreft de Windows update kan ik je hier niet volgen ...
immers hebben we geen zeggenschap meer over het installeren van updates ... dit beslist nu Microsoft .

heb je al eens getracht om de WLM2012 te herstellen door de door de wlsetup-wel.exe op te starten ..

jazeker heb ook herstellen al geprobeerd.
en betreft windows update als je dat scherm opent blijft hij zoeken zeg maar zou melding moeten krijgen geen update s gevonden.
 
je krijgt inderdaad geen melding meer maar indien er nu wel updates gevonden werden dan kreeg je ook hiervan geen melding !!
inplaats daarvan worden de gevonden updates dan automatisch geinstalleerd ..

nu hier was dus onder de Windows 8.1 de WLM2012 ook al in gebruik en deze doet het hier nog steeds na de upgraden Windows 10
heb je al eens een sfc /scannow opgestart !
 
printscreen.jpg
en sfc/scan niets gevonden maar zie print screen hopelijk kunt u die zien en wat probleem is.
c schijf heeft nog 22 gb over dus die snap ik ook niet de melding van wlm.
 
ik zie dat je NIET de WLM2012 gebruikt maar wel de WLM2011
je dient werkelijk de versie 2012 te installeren die ik je eerder gelinkt heb bericht #3

dat er nog maar 22gb vrij is op de C is bijlange niet genoeg ... om een goed werking te hebben dient er rekening gehouden te worden dat ruim 10% van je beschikbare ruimte gereserveerd word voor het tijdelijke geheugen ....je mag in feite nooit eender welke partitie echt helemaal opgebruiken .
 
verwijder dan eerst de WLM2011 voordat je de WLM2012 installeert ...
sorry teamviewer gebruik ik dus niet ...en ben ik ook niet van plan te gaan gebruiken .
 
de foutmelding die je laat zien in bericht #6 verwijst dacht ik naar een geheugen probleem ...
de afbeelding is echter te klein genomen om het duidelijk te kunnen lezen !
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan