Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoi, Ik heb vandaag de anti-virus van Sophos geinstalleerd. Alles leek prima te gaan.
Scan laten lopen, geen threats gevonden.
Nu wil ik via google chrome naar facebook, maar geeft aan deze pagina niet bereikbaar. Ook bij Youtube, bij deze site.
Geen enkele site meer bereikbaar.
Email werkt wel gewoon en zelfs Spotnet deed het.
Google chrome gereset, zelfde probleem
Sophos weer verwijdert en nu wel weer alles bereikbaar.
Moet ik iets instellen of zo bij Sophos? Volgens mij niet veel wat je kunt instellen zover ik gezien heb.
Help please!

Sonia1965
 
@sonia1965 ik heb me nog eens effe bezig gehouden met Sophos
het is wel mogelijk (eerder al vermeld door Ddragon) dat je het een en ander zelf kunt instellen ..
ik heb vervolgens van elke stap een afbeelding gemaakt want ik denk dat het je niet goed duidelijk is hoe je aan deze optie komt om het een en ander in te stellen ... ik hoop dat je er iets aan heb ...( ook voor al de anderen die Sophos gebruiken )

86531ad4e5-Ashampoo_Snap_2017.02.06_12h39m11s_001_.png


865502abae-Ashampoo_Snap_2017.02.06_12h43m26s_002_.png


865751d187-Ashampoo_Snap_2017.02.06_12h46m44s_003_.png


865926d23a-Ashampoo_Snap_2017.02.06_12h48m43s_004_.png


865b02945e-Ashampoo_Snap_2017.02.06_12h51m29s_005_.png
 
@Skippy ze heeft wel internet maar er zijn bepaalde site's die dus door Sophos tegen gehouden worden en dan bedoel ik eerder dat er bij "Sociale Networking " een blockade ingesteld is ...
 
Dit lees ik in bericht #12
na de installatie kan ik dus verder niks met het programma, niks veranderen, niks toevoegen...helemaal niks. En ik kom op geen enkele website. Dus ook niet op de Sophos home website.

Er staat dat na de installatie van Sophos Free geen enkel website te bereiken is. Dan ga ik er van uit Pctuts ook niet meer.
Na verwijdering van Sophos is de internet verbinding terug, want in de Topicstart staat:

Sophos weer verwijdert en nu wel weer alles bereikbaar.
 
Lieve iedereen: als ik Sophos heb geinstalleerd kan ik niks meer.
Geen enkele internetsite wordt geopend. Email doet het wel gewoon.
Ik moet dus Sophos weer de-installeren om op internet te komen sq deze pagina.
De home website krijg ik dus ook geen toegang toe.
Ik heb inmiddels AGV internet security besteld via antivirusgoedkoop.nl.
Helaas wil die bestellen ook even niet vlotten, heb het programma dus nog niet in mijn bezit.
 
zou het niet eerder aan je systeem liggen ...heb jij je systeem als eens gescant met Malwarebytes of met de ADware cleaner

**volgens de link van Skippy dien jij dus via een andere computer in te loggen op Sophos home en vervolgens daar dan de Web interface uit te schakelen ...om deze daarna terug in te schakelen
 
Ik heb geen andere manier van toegang tot de site. En om eerlijk te zijn: ik geef het op met Sophos. Heb me geregistreerd, zelfs dat lukt niet. Ik ga verder met AGV en laat Sophos links liggen. Bedankt voor de moeite Iedereen.
 
heb jij een bevestigings email ontvangen nadat de bestelling geplaatst werd ..en nadat deze verrekend werd !
Ja, bevestigings mail ontvangen en ook een betalingsbewijs via Ideal. Die goeie meneer zou het nakijken en zo spoedig mogelijk contact met mij opnemen...dat was om 20 over 2. Nog steeds niks gehoord.
De Goden zijn niet aan mijn kant met deze rit.
 
Ja, bevestigings mail ontvangen en ook een betalingsbewijs via Ideal. Die goeie meneer zou het nakijken en zo spoedig mogelijk contact met mij opnemen...dat was om 20 over 2. Nog steeds niks gehoord.
De Goden zijn niet aan mijn kant met deze rit.

das raar ..want indien de betaling werd gedaan dan zou je ook een mail met een link moeten ontvangen om de digitale download te kunnen doen tevens staat ook in deze mail je licentie of een link naar de licentie toe .
*this 2 jaar geleden dat ik mijn AVG I.S. heb verlengd .. weet niet meer juist of de licentie je toegestuurd word per mail of dat je een link krijgt naar de site waar jij je licentie kunt ophalen .
 
das raar ..want indien de betaling werd gedaan dan zou je ook een mail met een link moeten ontvangen om de digitale download te kunnen doen tevens staat ook in deze mail je licentie of een link naar de licentie toe .
*this 2 jaar geleden dat ik mijn AVG I.S. heb verlengd .. weet niet meer juist of de licentie je toegestuurd word per mail of dat je een link krijgt naar de site waar jij je licentie kunt ophalen .

Ik kreeg een melding na het betalen dat er een fout was opgetreden. Maar ik heb het bewijs dat de betaling is afgeschreven. Ook de bevestiging van de bestelling ontvangen. Ik heb nu beide bewijzen naar hun toegestuurd. Morgen zal ik wel weer wat horen. Volgens die meneer Boris ontvang ik via mail de licentiecode
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan