Status
Niet open voor verdere reacties.

cve

Medewerker
Forumleiding
Als downloaden van de windows store niet lukt of je krijgt de foutcode 0x80080207 waardoor het ook niet lukt om te downloaden kan je je suf zoeken en allerlei vaak dubuieuze en of betalende programmaatjes (betaling vragen ze maar na een scan van een dikke 10 minuten en een hele hoop dat ze gevonden hebben, al dan niet terecht).
Die scans zijn waardeloos. Je moet 1 iets doen en het werkt echt en de waarschuwingen die je kan krijgen omdat die mappen ( die overigens leeg zijn) admin rechten hebben, mag je negeren en dus gerust verwijderen.
Je gaat naar je "C", dan naar "windows", daar zoek je helemaal onderaan naar "SoftwareDistribution", naar "download" en daar verwijder je alles wat erin staat. je pc heropstarten en je downloaden vanuit windows store lukt terug.
 
Bii zoeken type netplwiz en open hem.
Gebruikers moeten een gebruikersnaam en wachtwoord opgeven om deze computer te kunnen gebruiken.
Deze vink je uit.
Klik op Toepassen
Dan ga je nog 2 maal moeten bevestigen met je wachtwoord.
 
Ik heb nog geen Win 10 op mijn laptop. Heb ook zo maar de downloads kunnen verwijderen. Maar die gaf geen foutmelding. Had nog geen bericht gehad dat hij klaar was voor de laptop.
Huis pc gaf geen problemen bij installatie.
Ik moet wel zeggen dat ik aangenaam verrast ben over die Windows 10.

Je moet niet wachten tot je een melding krijgt dat je Win10 kunt downloaden. Ik heb op twee Pc's het gedaan zoals hier beschreven: Oplossing 2 - manueel forceren:
Zo kan jij de Windows 10-update vandaag forceren | ZDNet.be
 
Da's wel rap... En dan nog met een cloudbookje.

Wat zijn de echte beperkingen dan in vergelijking met een 'normale' PC?

Zou dat lukken voor Popcorn time? met Hdmi naar de TV?
 
Da's wel rap... En dan nog met een cloudbookje.

Wat zijn de echte beperkingen dan in vergelijking met een 'normale' PC?

Zou dat lukken voor Popcorn time? met Hdmi naar de TV?

De HDMI poort die erop steekt is een kleinere dan de normale, dus zal je daar dus al met een verloop stekker moeten werken naar de tv denk ik, maar daar wij nog een tv met beeldbuis hebben kan ik daar niet over meespreken. Of popcorn time hier op draait weet ik niet. Heb niets met films en dus geen interesse, maar wil het wel eens proberen om u het te laten weten of het lukt, wat vooral de grootste beperkingen zijn, is de beperkte opslagruimte he. Enkel een E mmc van 29GB en een micro SD kaartslot die op sommige sites wel tot 128GB kan dragen. Andere zeggen dan maar tot 64GB. Dat is voornamelijk de grote beperking hierop, maar hij is inderdaad vrij vlot voor een cloudbookje, ben er ook best tevreden mee.
 
Popcorn time dat was een fluitje van een cent om het te downloaden en te installeren en ik heb de eerste 10 minuten gekeken naar fast en furieus 7 en dat zonder haperingen in 1080 P. Dus dat gaat ook zonder problemen, en mijn wifi signaal hier in het salon is dan nog niet eens 100%. Het is eerder zwak te noemen en het ging eigenlijk feilloos. Of is het geen streaming?
 
TuneIn, is niet gratis zie ik, maar is er daar een equalizer in of niet, want dat vind ik eigenlijk niet en mis ik.
Ik regel eigenlijk graag zelf de klankkleur, maar krijg er eigenlijk nergens de kans toe, Of ken je een programma onafhankelijk waarmee ik de klankkleur zou kunnen regelen. Heb nu een goeie hoofdtelefoon en dus heb ik er nu nog meer zin in om dit te kunnen doen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan