Status
Niet open voor verdere reacties.

bernard

Steunend lid
Vip Lid
Ik had graag draadloos gewerkt met een desktop Windows XP, maar ik geraak er niet wegwijs uit.
In de eerste afbeelding in het aparatenbeheer "netwerkadapters" staan en daaronder "overige aparaten" met een vraagteken erbij.
Dan in de tweede afbeelding de netwerkverbinding. Die screen heb ik genomen zonder aansluiting van de kabel.
Zou dit mogelijk zijn om met deze pc draadloos te werken?
Alvast bedankt. 2015-09-16 13_57_41-Apparaatbeheer.png2015-09-16 13_59_09-Netwerkverbindingen.png
 
Je hebt geen WiFi apparaat in die PC, dus kan je ook geen WiFi signaal ontvangen of versturen.
Zoals Luc voorstelt heb je dus een WiFi USB dongle nodig of een intern PCI kaartje (duurder waarschijnlijk).

Dat apparaat met het vraagteken bij in apparaatbeheer betreft een externe harde schijf van Western Digital.
 
Deze is van mijn Laptop
De ingebouwde = de Atheros
Deze met een stick = de D-Link
Adapter.PNG


Deze is van de PC de ingebouwde 802.11n Wireless LAN Card

Wiireless Lan Card.JPG
 

Bijlagen

  • Wireless Lan Card.JPG
    Wireless Lan Card.JPG
    50.6 KB · Weergaven: 162
Laatst bewerkt:
bernard, in de afbeelding die je geeft zie ik geen draadloze kaart of draadloze netwerkadapter.

Maak eens een betere printscreen waar deze wel te zien is.

En de foutmelding komt zoals Dragon zegt van een externe schijf.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Dag Lana, "netwerkadapters" heb ik reeds uitgeklap. Dus is dit alles wat ik jou kan tonen. Dus zal er geen kaart in de pc zitten he. Wat die error betreft; dit zal te maken hebben met een tweede "interne" schijf die er in zat en die ik heb verwijderd?
Alvast bedakt voor het antwoord.
bernard, in de afbeelding die je geeft zie ik geen draadloze kaart of draadloze netwerkadapter.

Maak eens een betere printscreen waar deze wel te zien is.

En de foutmelding komt zoals Dragon zegt van een externe schijf.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan