Varia Driver update - Avast en Snaildrive Lite

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mijn free anti-virus Avast meldt mij dat er driverupdates zijn, terwijl snaildriver lite daar geen enkele notie van vertoont. Hoe zit dat nu?
Avast vraagt wel dat ik een betaalde versie zou moeten aanschaffen, vooraleer men de updates doorvoert. Wat is daar nu van aan?

Bestaan er ook andere programma's die dit werkje gratis kunnen opknappen?
 
Ik gebruik driver booster van iobit en nog nooit problemen gehad en het is gratis let wel op de je geen andere software mee instaleert tijdens de instalatie(gewoon uitvinken.
suc6.
 
Ik gebruik driver booster van iobit en nog nooit problemen gehad en het is gratis let wel op de je geen andere software mee instaleert tijdens de instalatie(gewoon uitvinken.
suc6.
Nochtans : ioBit = vér weg van blijven !

Drivers installeer je best enkel en alleen van de sites van de producenten van het onderdeel waarover het gaat : NOOIT met zogezegde driver support apps, welke dan ook ...
 
Er zijn drivers die je niet zomaar terug vindt ook via de producenten wat dan? ,driver booster heeft mij daar al, veel mee geholpen en instaleert enkel WHQL die getest zijn. natuurlijk zoals Mik hier schrijf als alles goed gaat moet je geen nieuwe drivers zoeken.
Maar na het formateren van windows zul je wel zien dat je sommige drivers niet zomaar terug te vinden zijn.
 
Laatst bewerkt:
Ik steun mijn naamgenoot,Philip
ioBit = vér weg van blijven !
en de opmerking van Mik, waar ik volledig achtersta.
Als het goed draait, laat dit dan zo. Driverupdates doen meestal meer slecht dan goed.
en dit is de reinste onzin.
Er zijn drivers die je niet zomaar terug vindt ook via de producenten wat dan? ,driver booster heeft mij daar al, veel mee geholpen en instaleert enkel WHQL die getest zijn.
 
Drivermax is een prachtig programma om updates te doen van de drivers, zelfs onbekende drivers worden herkend. U kan wel maar 2 drivers updaten per 24 uur.
Bij de gratis versie, indien u ervoor betaalt ( niet duur) dan is een te herstellen pc in een handomdraai in orde.
 
Ga ervoor, spring in een boom en doe oe, oe. en zeg ik ben een idioot.
Wanneer gaan jullie het eens leren, deze rotzooi is voor niets nodig, bij iedere update van Windows worden ook de drivers geüpdated
LEER HET VOOR EENS EN ALTIJD, als het werkt blijf er met je poten vanaf.
Ik deel je bedenkingen, maar niet iedereen is zo onderlegd.
Daarom is @strikerfox nog géén idioot, enkel iemand met minder kennis en ervaring wat drivers betreft ... zoals de meerderheid van de bezoekers hier. Anders had het forum geen nut meer hé ...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan