Status
Niet open voor verdere reacties.

j.vaneerdewegh

Steunend lid
Vip Lid
Onlangs kocht ik een pakket dvd -rw 's (even niet goed opgelet). ik wilde er mp3 's op branden met cd burnerXP, maar lukte niet. weet iemand hoe en waarvoor ik deze dvd 's wél kan gebruiken?
 
de miskoop dvd-rw's kun je gebruiken om er films op te zetten ...met eender goed brand programma kun je de dvd's leeg maken ( formateren )
gebruik je ConvertXto DVD hoeft de betreffende dvd zelfs nog niet leeg te zijn en zal deze geformateerd worden door de ConvertXtoDVD zelf voor dat deze gaat branden .
 
heb daarnet een dvd-rw in mijn dvd speler geplaatst om een film te kopiëren van mijn digibox. krijg de volgende melding: "kan niet op deze disk opnemen. wilt u een andere disk plaatsten." voor alle duidelijkheid: mijn dvd speler heb ik een 5-tal jaren geleden in de aldi gekocht.
 
heb daarnet een dvd-rw in mijn dvd speler geplaatst om een film te kopiëren van mijn digibox. krijg de volgende melding: "kan niet op deze disk opnemen. wilt u een andere disk plaatsten." voor alle duidelijkheid: mijn dvd speler heb ik een 5-tal jaren geleden in de aldi gekocht.

Dit heeft niets te maken met Uw dvd's. Het heeft alles te maken met Uw digibox. Normaal kan er niet opgenomen worden van bepaalde programs op de digibox. De opnamehardware wordt verstoord door de digibox.
Maar je kan de dvd-rw's ook gebruiken als een gewone dvd. Alleen is er een minimaal verschil in prijs tegenover niet rw's.
 
heb daarnet een dvd-rw in mijn dvd speler geplaatst om een film te kopiëren van mijn digibox. krijg de volgende melding: "kan niet op deze disk opnemen. wilt u een andere disk plaatsten." voor alle duidelijkheid: mijn dvd speler heb ik een 5-tal jaren geleden in de aldi gekocht.

Om een film die op uw digibox staat op een dvd te branden moet u deze film afspelen op uw tv en deze met een scartkabel aansluiten op uw dvd-speler.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan