P patrick1 16 mrt 2014 #1 is een laptop Toshiba C660/C660D vindt mijn ingebouwde dvd speler niet meer hoe kan ik maken dat die terug gevonden wordt en terug kan opstarten alle hulp is welkom bedankt alvast patrick1
is een laptop Toshiba C660/C660D vindt mijn ingebouwde dvd speler niet meer hoe kan ik maken dat die terug gevonden wordt en terug kan opstarten alle hulp is welkom bedankt alvast patrick1
Grominet 16 mrt 2014 #2 Hey patrick1, welkom op pctuts.be. Hier staan een aantal nuttige tips voor je. Stem omhoog 0 Stem omlaag
G grasshopper 16 mrt 2014 #3 Bekijk en gebruik evt. deze FixIt: Hardwareapparaten werken niet of worden in Windows niet gedetecteerd. :duimop: Stem omhoog 0 Stem omlaag
Bekijk en gebruik evt. deze FixIt: Hardwareapparaten werken niet of worden in Windows niet gedetecteerd. :duimop:
Quit Steunend lid Vip Lid 31 mrt 2014 #4 Ik ben toch best wel benieuwd hoe dit afgelopen is. Stem omhoog 0 Stem omlaag
Grominet 10 apr 2014 #5 Jij niet alleen: enkel vrees ik dat patrick1 momenteel ook geen internetverbinding meer heeft. Stem omhoog 0 Stem omlaag