e-mailbericht over office

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dagelijks krijg ik di bericht binnen en ik weet niet hoe dit op te lossen, zie bijlage?

Ashampoo_Snap_dinsdag 22 januari 2019_14h50m03s_001_.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:
dat jij deze systeemmelding krijgt is omdat het ruim van 1-12-2017 geleden is dat er nog een synchronisatie gestart werd vanaf je systeem...
dit is géén mail maar duidelijk een systeemmelding ..
*ik wil je er op wijzen dat je in de toekomst beter je email adres afschermt ...een plezanterik kan je nu gaan bombarderen met spam mails..en denk niet dat je hier op aan het wachten bent .
 
klik van onderen op de site waar deze link naar verwijst eens op "download" om mogelijk het probleem te verhelpen ...ook dien in Windows de optie synchroniseren aan te staan ...
deze optie vind je via start>instellingen >accounts >uw instellingen synchroniseren (werk enkel via je Microsoft account )..
 
de instellingen staan goed maar zag je rechts onder in de taakbalk dan ook het icoontje verschijnen dat deze actief was ..
is hier mee dan ook het probleem met de Offfice 2016 verholpen ..
 
Nou ik hoop dat dit bericht nu niet meer komt. Wat u schrijft over spam mail, nou daar wordt ik niet goed van en hopenlijk komt dit ook niet meer.
Verder wil ik u heel hartelijk bedanken voor uw medewerking.

Met vriendelijke groet, Jos
 
graag gedaan ... ene ik zal indien mogelijk die bijlage verwijderen en een afbeelding neer zetten van de betreffende systeemmelding waar je email adres verborgen werd ...
 
Uit de beschrijving die u bedoeld neem ik aan dat het de download betrft die in de bijlage zit.
Met die download geeft hij aan dat die snelle oplossing hier niet van toepassing is.
Voordat ik die download oplossing gisteren deed gaf hij bij instellingen synchroniseren wel aan dat hier fouten in zaten met rode letters, helaas weet ik niet meer wat er toen stond.maar nu is hier alles ok.
 

Bijlagen

  • Aantekening 2019-01-23 185712.jpg
    Aantekening 2019-01-23 185712.jpg
    38.7 KB · Weergaven: 107
das dan ook normaal dat je telkens een systeemmelding gaat krijgen aangezien je met office 2003 werkt welke dus niet meer ondersteund word ..
aanbevolen word om je oude office 2003 te vervangen door een nieuwere … voor 15€ heb je de licentie al voor de Microsoft Office 2019 proffesional
*je zal met deze systeemmelding blijven opgescheept zitten zolang je deze Office 2003 blijft gebruiken !
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan