e-mailbericht over office

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dagelijks krijg ik di bericht binnen en ik weet niet hoe dit op te lossen, zie bijlage?

Ashampoo_Snap_dinsdag 22 januari 2019_14h50m03s_001_.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:
er is me hier toch iets niet duidelijk … aangezien je eerder vermelde de Office 2016 te gebruiken (zie bericht #5 ) maar nadien in bericht bleek dat je de Office 2003 gebruikte (bericht #14) ..nu heb jij blijkbaar de Office 2019 aangekocht waar ik naar verwees ..
**.je vermeld tevens dat je nog steeds die betreffende melding te zien krijgt !
mijn vraag dus heb jij dan ook alles verwijderd van je systeem betreffende de Office 2003 en 2016 !
werd deze Office 2019 dan ook geregistreerd bij Microsoft ..want daar komt het volgens mij op neer .
 
**nu zag ik het pas ...dat de afbeelding bericht #14 eigenlijk afkomstig is van het tool waar ik u eerder naar verwees ...en dit was voor de Office 2003 ****zware vergissing van me ..
sorry ...sinds dat ik een hersenbloeding heb gehad en een hersen infarct laat ik soms wel steken vallen ... ongewild natuurlijk .

ok het probleem is er nog steeds vermeld je … heb je tevens al de stappen gedaan welke dus in dat systeembericht vermeld staan !
 
Ook ik heb een herseninfarct gehad 20 jaar geleden en nu heb ik daar nog steeds last van, niet goed begrijpend kunnen lezen, concentratievermogen is hopeloos en zo nog een paar probleempjes.
Ja, maar daar kom ik er niet mee uit en er ook een vriend erbij gehaald maar die wist het ook niet.
 
ik gebruik dus geen Microsoft Office ...jouw Outlook is daar een onderdeel van ..
open Outlook eens …
klik verder op het tandwieltje en kies "alle Outlook instellingen weergeven"
klik wederom verder op email synchroniseren ..
indien hier nu google vermeld staat dan kun je hier op klikken ...mogelijk dat er géén anderen vermeld staan en in dat geval kun je dan "andere mail accounts toevoegen "
dit is wat ik te zien krijg als ik inlog op de Outlook webmail ( de gratis versie aangezien ik géén Office gebruik ..)

Ashampoo_Snap_dinsdag 29 januari 2019_14h30m57s_002_.png
 
Als ik hetzelfde plaatje zou kunnen krijgen dan zou ik al blij zijn.
Klik ik op outlook dan ziet het er zo uit, zie bijlage, ik zie geen tandwieltje of instellingen?
 

Bijlagen

  • photo18808.jpg
    photo18808.jpg
    23.7 KB · Weergaven: 90
wat krijg je te zien indien jij nu links beneden op de 3 puntjes klikt !
of rechts in het menubalk op het pijltje helemaal aan de rechterkant !

Ashampoo_Snap_dinsdag 29 januari 2019_15h20m57s_003_.png
*zoals ik het eerder al vermelde gebruik ik dus géén Microsoft Office en enkel soms de Web dienst van Outlook.com
 
zit je op smal band aangezien er een melding is betreffende data limiet ..
ook blijkt er dus een upgrade gaande te zijn ..en zolang dat deze bezig is kun jezelf niets forceren "mijn gedacht "
Ashampoo_Snap_dinsdag 29 januari 2019_18h34m57s_004_.png
*raar dat men het hier over de Office 2016 heeft aangezien jij toch eerder vermelde dat je de Office 2019 heb opgehaald ..
 
Dat upgraden is al enkele dagen bezig.
Kan dit soms iets te maken hebben met mijn gmail zie bijlage.
Een tijd geleden had ik geprobeerd om de mail van windows live door te sturen naar gmail en sindsdien zit die ook vol alleen en weet ik niet meer hoe ik dit ongedaan moet krijgen.
Wat de office betreft heb ik echt de download gedaan van microsoft en geactiveerd zie bijlage.
 

Bijlagen

  • photo18816.jpg
    photo18816.jpg
    40.1 KB · Weergaven: 90
  • photo18817.jpg
    photo18817.jpg
    37.6 KB · Weergaven: 75
ik zie dat je bij gmail geen ruimte meer over heb van de 15gb ...jij dient dringend oudere mails te verwijderen ..géén opslagruimte wilt zeggen dat er dan ook géén nieuwe mails zullen binnen komen …
en indien jij meerdere accounts gekoppeld heb aan Outlook waaronder ook gmail dan onder vind ook Outlook hier nu problemen mee …
mijn advies is om je oudere mails in gmail te verwijderen ..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan