Office Office Pro retail versie installeren

Mijn Office Pro retail versie is worden geïnstalleerd en geregistreerd op onze Windows 10 pc bij Microsoft met een e-mailadres wat ik nu niet meer hebt door veranderen provider wat nu te doen.
Door aankoop nieuwe pc met Windows 11 wil ik deze Office Pro retail versie weer installeren met het nieuwe e-mail adres gaat dit nog werken. De nieuwe pc met Windows 11 is aangemeld met het nieuwe e-mail en MS Account nu nog de Office Pro retail versie.
Gaat dit lukken met de activatie of is hier een oplossing voor ? graag info waarvoor mijn dank.

Als je niet meer beschikt over je product code en dus duidelijk ook niet meer gebruik kan maken van je oude Microsoft account zal je je productcode niet meer kunnen achterhalen vrees ik.
Ik beschik wel over een productcode maar de Office Pro Retail versie staat bij MS geregistreerd onder het oude niet meer bestaande e-mail adres zo ook het MS Account dat is het probleem.

Ik persoonlijk zou daarvoor kiezen:
kan je gebruik maken van een hele hoop nieuwe formules.
en dan je de product code ergens opslaan, ik doe het op een aparte usb stick en een encrypted file.(2x)
Maar je kan ook de nieuwe productcode op een briefje schrijven en in je bureau lade steken.
Als dan TS nog tips krijgt die nergens op slaan zoals van postje #11 tja.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan