Enpass verdwenen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb (had) Enpass op mijn pc staan om mijn talloze wachtwoorden in op te slaan. Al mijn items staan eveneens op een externe harde schijf, mocht het toch eens gebeuren dat...
Blijkbaar over het hoofd gezien om Enpass ook op de externe schijf te zetten. En ja, vannacht is het gebeurd : mijn programma's weg en een boel doffe ellende. Het meeste staat al terug op mijn pc, maar jammer genoeg niet Enpass... Er zullen hier ± 100 wachtwoorden op staan, en dat wordt dus een ramp. Is er iemand die weet hoe ik dat terug actief kan krijgen? Ik ken mijn hoofdwachtwoord nog wel, maar weet niet hoe het programma terug aan de klap te krijgen. Is wel zeer belangtrijk voor mij, zonder wachtwoorden geraak ik nergens meer in.
Alvast bedankt.

• Wat is gebeurd ? programma's weg ? hoe dat ? schijf crash / profiel kapot / ... Kan je precieser zijn hoe die wég zijn aub ?
  • Terug op je PC ... wat bedoel je daarmee ? herinstallaties gedaan ? ook van Windows ?
  • Je kan het programma Enpass waarschijnlijk dan ook wel opnieuw installeren en openen : waarom denk je van niet ?
  • Is Enpass een programma dat de paswoordenkluis in de cloud stockeert of niet ?
Heb je backups van je PC ?
Maak je geregeld herstelpunten ?

Ik lees :

1617970108963.png

Heeft u dat gedaan ?

En wat ben je precies allemaal kwijt op je PC zelf ?
Wat is er gebeurd ? crash of verkeerde delete gedaan ? of wat dan ook ?

Dat is belangrijk om weten om uit te maken of er nog iets te redden valt op de harde schijf of niet hé ...

Je kan ons toch wel vertellen
a) wat er precies gebeurd is ? Wat merkte je toen je het probleem opmerkte ? PC start niet meer of Windows niet meer ? Of bepaalde funkties niet meer ?
b) wat je gedaan hebt dan ? programma's geherinstalleerd ? of je ganse Windows geherinstalleerd ?

Op basis van de weinig duidelijke informatie die je geeft blijft het gissen wat er gebeurd is en vooral wat er nog mogelijks kan gedaan worden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan