Status
Niet open voor verdere reacties.
hallo ik heb eset smart security 10 op mijn pc .ik heb hem verwijderd heb alles laten doorzoeken of hij nog ergens instaat maar kan niks meer vinden ook bij regedit gedaan vind ook niks meer heb verwijder tool gedaan maar niks.nu wil ik hem opnieuw installeren maar krijg de melding er is al een nieuwe versie van esetsmart security geinstalleerd. dus wat doe ik fout.ik gebruik zelf windows 10

gr theeke-m-
 
Je zou een Chat kunnen starten rechtsonder met een medewerker van ESET ESET :: Download :: Thuis

Anders eens opstarten in veilige modus en dan de installatiemap van ESET verwijderen en daarna het register doorlopen en de sleutels verwijderen. Of toch eens een registercleaner zoals CCleaner er op los laten. Deze richt doorgaan niet zoveel schade aan. Hoewel ik geen voorstander ben van register cleaners.

Hier staat ook nog het een en ander om ESET te verwijderen Hoe verwijder ik handmatig mijn ESET beveiligingsproduct?—ESET Knowledgebase
 
Bij de eset chat wordt je snel en goed geholpen en maken tijd voor je.
Alleen spijtig dat weinig winkels het kunnen bestellen bij hun leveranciers.
eset is dacht ik gemakkelijk te verwijderen bij configuratiescherm -->programma's en onderdelen
ik draai meestal daarna de verwijder tool van eset.
 
Let op hé, de verwijderings Tool alleen gebruiken in veilige Modus, anders werkt hij niet goed. Ik ging er van uit dat je dit gedaan had omdat dit duidelijk beschreven staat.

ESET heeft mij op twitter laten weten dat de software inderdaad via de veilige modus te verwijderen is.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan