Excel

Status
Niet open voor verdere reacties.

mdc1756

Steunend lid
Vip Lid
Hoi,

Ik was een excel document aan het maken maken maar kon het op geen enkele manier opslaan, alle soorten manieren geprobeerd maar niets lukte.
Ik heb dan excel geminimaliseerd en de pc opnieuw opgestart, dan start hij meestal op met alles wat je hebt laten open staan en jawel excel was er terug en dan kon ik gewoon opslaan als etc..

Ondertussen stond er wel in de taakbalk rechts onder een geel ballonnetje met "geen office documenten in de wachtrij".
Als je daar op klikte kon je nog van alles zien staan, dat ze je verwittigen met het ballonnetje of met een tekstboodschap.

Ik heb natuurlijk de optie van het ballonnetje uit gevinkt maar vond het achteraf gezien wel best handig.
Het enigste probleem is, dat ik die optie niet kan terug vinden, kan mij daar iemand bij helpen aub.

Want zo een grote kenner van excel ben ik niet.

thanks,

ed
 
Nou weet ik erg veel van Excel, maar ik begrijp even niet wat u bedoeld met rechtsonder een geel ballonnetje met geen office documenten in de wachtrij.

Bedoeld u hier misschien een printopdracht ?
 
DDragon80 dit was de juist uitleg die ik moest hebben, het inderdaad zo'n situatie die zich gisteren voordeed.
Merci, voor mij mag dit gesloten worden tenzij er nog mensen zijn die hier dieper willen op ingaan.
Dikke merci

ed
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan