Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo,

Ik heb sinds kort windows 10 ge-installeert, nu zijn er een paar programma's die problemen hebben.
Ik zal deze opnieuw moeten downloaden en her-installeren.
Ik probeer dus nu .exe files te downloaden maar dan krijg ik de melding dat dat niet gaat.
Volgens mij moet ik ergens instellingen veranderen maar weet niet meer waar en in welk programma.
Wie kan mij helpen aub?

Ik heb windows 10
Kaspersky anti-virus
Ik gebruik internet explorer.

Groetjes en alvast bedankt
Sonia1965
 
geef eens een link van zo een toepassing en dit om dit eens na te gaan ..
vraagje : ben je de enige gebruiker en zodoende ook de administrator of heeft iemand anders het beheer van deze pc en ben jij een gebruiker met beperkte rechten !
 
Ge moet het ganse programma downloaden en niet alleen een *.exe file.
Een *.exe file kunt u niet installeren, deze is enkel bruikbaar nadat het programma geïnstalleerd werd.
 
Een link bijvoorbeeld is : max uninstaller setup.exe
Bij alle setup.exe files krijg ik de melding dat ik die niet kan downloaden.
Ik ben enige gebruiker en zodoende ook de administrator van mijn pc.

groetjes Sonia1965
 
heb jij al eens naar de gebruikers account beheer gekeken !
rechtsklik op start >configuratiescherm>beveiliging en onderhoud > instellingen voor gebruikers account beheer wijzigen
**wellicht dat deze te hoog ingesteld is ..

de max uninstaller.exe is hier gewoon op te halen en op te starten .. nadat ik hier de toestemming er voor heb gegeven ...

1cfdb38296-Ashampoo_Snap_2016.08.15_16h15m09s_001_.png
 
Ga in Internet Explorer eens naar Extra > internetopties > tabblad beveiliging > aangepast nivau.
Naar beneden scollen tot je Gedownloade elementen ziet staan.
Deze moet op inschakelen staan.
Vermoedelijk staat deze bij jou op uitschakelen vandaar dat je geen bestanden kunt downloaden.
 
verdergaand op de post van "Accent FM" dien je dan ook te kijken bij Toepassingen en onveilige bestanden starten ...deze dient op vragen ingesteld te staan wat tevens ook aanbevolen is ...
 
Hallo, ik heb dus geen mails ontvangen dat er reacties waren, maar het probleem is inmiddels verholpen.
Ik ben dus naar internet explorer gegaan>internet opties> standaardinstellingen herstellen.
En dit werkt.

Bedankt voor het meedenken.
Sonia1965
 
of je mails wil ontvangen of niet kan je zelf instellen

klik in het forum boven in de balk op gebruikersinstellingen
en kies dan links Foruminstellingen daar kan je dat aan of uitvinken

;)
 
Thanks Zapatha, maar geloof het of niet : het stond op ontvangen. Ik heb een paar emails ontvangen en daarna niks meer, dus ging ik ervan uit dat niemand meer gereageerd had. Tot vandaag, toen kwam een mail binnen ( al verouderd maar toch). Heel vreemd.
Maar bedankt voor je reactie
:bravo:
 
Thanks Zapatha, maar geloof het of niet : het stond op ontvangen. Ik heb een paar emails ontvangen en daarna niks meer, dus ging ik ervan uit dat niemand meer gereageerd had. Tot vandaag, toen kwam een mail binnen ( al verouderd maar toch). Heel vreemd.
Maar bedankt voor je reactie
:bravo:

Ha ha, het is met dit weer ook niet te doen voor postduiven om elke daag je rondje te vliegen :p
Groot gelijk dat die beestjes even een timeout nemen met deze zomerse dagen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan