Status
Niet open voor verdere reacties.

GuntherM

Steunend lid
Vip Lid
Hoi allemaal,

door gezondheidsproblemen en bijhorende geldproblemen kan ik mijn Norton 360 helaas niet verlengen,
gaat het free pack van telenet mij min of meer beschermen?
Ik ben een gevorderde gebruiker, dus weet wat wel en niet te openen op het internet.
Het is gewoon basic beveiliging.
Graag jullie gedacht :)

Dank je wel
Gunther
 
OK.

Leuk eens iemand te ontmoeten die min of meer met dezelfde dingen werkt of in dit geval gewerkt heeft als ik.

Vroeger sjouwde ik ook enorme FX rack's mee. Tegenwoordig zit alles in de digitale mengtafel. Per channel dynamics aanwezig en een keuze uit 16 verschillende effecten.
 
TNX, man.
Maar wat zie en hoor ik nu ?
Het lijkt op een live concert van U2 dat door jouw processing gaat om waarschijnlijk uitgezonden te worden.

Ik ben ook jaren geleden toen ik jonger was de halve wereld rond geweest als geluidstechnicus. Heb voor vele bekende artiesten / bands gewerkt. Maar verdere info ga ik hier openlijk op ons forum niet over geven.
 
Thx :) dit was maar een demo hoor, sound path gaat eigenlijk naar 2 virtuele geluidskaarten en verdwijnt in het niets, maar via coax kan dit inderdaad een zender moduleren en een stream, maar ga voor vandaag hier afsluiten, krijg teveel pijn door het zitten, slaapwel en ik zal morgen eens zien naar je tip. Bedankt alvast.
 
TNX, man.
Maar wat zie en hoor ik nu ?
Het lijkt op een live concert van U2 dat door jouw processing gaat om waarschijnlijk uitgezonden te worden.

Ik ben ook jaren geleden toen ik jonger was de halve wereld rond geweest als geluidstechnicus. Heb voor vele bekende artiesten / bands gewerkt. Maar verdere info ga ik hier openlijk op ons forum niet over geven.

Eigenlijk zit er in die grote processor een de-clipper, een lossyfier en een quantumizer, de de-clipper restaureert de te hard opgenomen CD's naar normale eindmastering, de lossyfier restaureert alle lossy codecs naar RAW en de Quantumizer is de kers op de taart, brengt alle signalen terug naar true 16 bit. Vandaar gaan we dan naar Natural Dynamics, dit algoritme brengt meer dynamics in het geluid, daarna een AGC een stereoverbreder, dan 2 Multiband processors, 1 digitaal en 1 analoge, dan een eindlimiter en een geavanceerde Clipper, voor FM met RDS allemaal verpakt in een MPX composiet signaal met composiet clipper, voor jou doel volledig waardeloos trouwens, maar voor FM erg nodig om met reglementeringen in België en Nederland, het stokkemasker genaamd. De mengtafel was een Axia van Telos, met Axianet digitaal, of cobranet waar nodig, allemaal over de glasvezel, dus bovenstaande setup was om stream en FM zender te moduleren. Ik had geen plaats meer dus moest ik het opstellen in mijn living lol.
 
Dat is inderdaad een hele andere wereld dan live sound mixen.

Toen ik nog op tour was ging er meestal een Midas XL4 mee en een paar behoorlijke racken met randapparatuur. Hier even een foto van internet geplukt.

16523744_xlarge.jpg


Tegenwoordig doe ik het allemaal wat rustiger aan en werk ik met een Yamaha CL3

14_1.jpg
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan