Social Media Facebook gehacked. Wat nu?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Beste leden.
Mijn facebook account is gehackt.
Ik kreeg een melding dat mijn email adres was gewijzigd (new york).
Even later dat mijn wachtwoord was gewijzigd (milaan).
Wat ik ook probeer META laat mij niet meer toe.
De hackers hebben een tweetraps verificatie ingesteld en daar kom ik niet door heen omdat ik dat telefoonnummer (moscow) niet heb of weet.

Via via kwam ik bij cybersecurity terecht die kunnen het wel herstellen voor me maar die vragen $ 50 op voorhand te voldoen.

Er moet toch een hacker (club) zijn die dat ook kan doen?

Ik ben zwaar gehandicapt hierdoor en heb dus ook geen backup van mijn fb.

Ik heb alles gedaan, emailadres, foto id maar kom niet door die tweetraps verificatie, dan blijft META maar de code sturen naar dat telefoonnummer.

HELLEP
 

Bijlagen

  • FB hack.jpg
    FB hack.jpg
    27.4 KB · Weergaven: 122
Een foto van je id kaart posten is niet echt slim. Handtekening, foto, ...

Wat je account bij FB betreft,... kunnen we niets aan doen. Of iemand anders ook niet trouwens. Ga trouwens ook niet in op die aanbieding voor 50$(?) Lijkt me al even louche te zijn.
 
Je wachtwoord was te zwak , das de reden van gehackt te zijn denk ik ? Je id kaart open en bloot op het web zetten is vragen om problemen. Sorry je bent niet verstandig bezig (iedereen maakt fouten) Betalen is vragen om nog meer problemen nooit betalen is het motto. Ga hulp zoeken met dit probleem.

Password Generator https://passwords-generator.org/strong als je dat gebruikt had dan had je dit probleem nu misschien niet ? Wie ben ik om te oordelen.

Mvg Lanta
 
maakt gewoon een nieuwe facebook !
stuurd uw vrienden nieuwe uitnodiging en leg ze uit wat er is gebeurd.
dat is de goedkoopste manier .
zord er voor dat die tweetraps verificatie ingesteld staat.
voor je wachtwoord zowel hooftleter als speciale tekens ($%@&?/+=)
een handicap mag hier in de weg staan, ik zelf heb dat ook een handicap, meer geef ik hier niet vrij over
 
Heb je hier wat aan?
Ik heb tig dingen geprobeerd ook via de VS daar zijn hele rechtszaken tegen META om hun starre houding maar die eigenaar geeft niet thuis, alleen personeel ontslaan kan die, tot een rechter het zegt..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan