Opgelost Facebook op Firefox en Chrome

Status
Niet open voor verdere reacties.

Rolly13

Steunend lid
Vip Lid
Die nieuwe layout van FB bevalt mij absoluut niet, maar dit terzijde.
Waarom kan ik een bericht plaatsen in Firefox en niet in Chrome. In FF zie ik een balk Plaatsen, in Chrome niet
 

Bijlagen

  • Image1.jpg
    Image1.jpg
    30.6 KB · Weergaven: 129
  • Image2.jpg
    Image2.jpg
    33.5 KB · Weergaven: 135
Oplossing
De knop is er wel. Maar heeft gelijk kleur als de rest. Gewoon klikken op de plaats waar je die normaal zag ,staan. Heb er ook al paar dagen last van. Zelfs als je het meldt bij fb, zie je alleen knop annuleren met er naast wit vlak. Op wit vlak klikken en hopla verstuurd.
Als ik een bericht maken open doe zie ik plaatsen greyout. van zodra ik begin te typen verdwijnt dat. En als ik op enter druk (natuurlijk al gedaan, sorry maar ik ben geen idioot) kom ik gewoon op een nieuwe lijn.
 

Bijlagen

  • Image4.jpg
    Image4.jpg
    24.5 KB · Weergaven: 112
  • Image2.jpg
    Image2.jpg
    25.4 KB · Weergaven: 114
ik vrees dat er iets in je instellingen niet correct staat. Ik ben vandaag uitzonderlijk veel op FB bezig geweest, zoals altijd doe ik dit op Chrome en ik heb dus gewoon op de enter knop gedrukt iedere keer om mijn berichten te posten.
 
De knop is er wel. Maar heeft gelijk kleur als de rest. Gewoon klikken op de plaats waar je die normaal zag ,staan. Heb er ook al paar dagen last van. Zelfs als je het meldt bij fb, zie je alleen knop annuleren met er naast wit vlak. Op wit vlak klikken en hopla verstuurd.
 
Oplossing
ik vrees dat er iets in je instellingen niet correct staat. Ik ben vandaag uitzonderlijk veel op FB bezig geweest, zoals altijd doe ik dit op Chrome en ik heb dus gewoon op de enter knop gedrukt iedere keer om mijn berichten te posten.
Kan niet. Als je reageert kun je op enter klikken om te posten. Maar bij een eigen bericht moet je toch echt op knop plaatsen klikken. Anders ga je simpel (gelukkig) naar een volgende regel, net zoals bijv in word.
 
Kan niet. Als je reageert kun je op enter klikken om te posten. Maar bij een eigen bericht moet je toch echt op knop plaatsen klikken. Anders ga je simpel (gelukkig) naar een volgende regel, net zoals bijv in word.
Bedankt voor de uitleg. Ik heb wel fB, maar ik haat het als de pest. Maar verwijder ik mijn account, dan krijg ik te veel reacties om mij heen waarom ik geen FB meer heb. Dus heb ik FB om geen gezaag te hebben.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan