Facebook

Status
Niet open voor verdere reacties.

georguy1

Steunend lid
Vip Lid
dag , op mijn PC heb ik FB , en nou ook op de tablet ( geen zware tablet ), daarnaast ook messenger geinstalleerd
nu zag ik dat je FB Lite kon installeren en ook gedaan , en ziet er voor mij goed uit
maar mag ik dan de gewone FB deleaten op de tablet
en er is ook een Messenger lite zie ik
dus gaat de FB Lite werken op detablet als ik de FB zou weglaten?
 
Ja dat mag je doen, je kan gewoon de lite versies gebruiken in plaats van de gewone versies, dat neemt minder geheugen van je tablet in en vraagt ook minder systeem vereisten als de gewone versie, ideaal voor wie met een Android Go versie zit of met een iets oudere budget Smartphone dus. Ook een goedkopere tablet met geen al te goede specs kan dit ook beter hebben als de regulaire versie. Ik verwacht eigenlijk nog altijd een Facebook Go en Messenger Go, dat is speciaal ontworpen voor de Smartphones die op de Android GO versie draaien, dat is een uitgeklede versie van Android, zoals de Nokia 1 is het gekendste Android GO toestel op de markt, maar er zijn er wel meerdere.
 
dag CVE ,

nog 1 dingetje , ik zie dat als ik op de tablet nu FB Lite en Messenger Lite ope,n de aanhef Engels is , de berichten in het Nederlands van de leden uiteraard
maar is er een versie die allemaal in het Nederlands is of is de Lite enkel Engelstalig ?
 
Beste,
Ik heb hem even op mijn smartphone gezet om te kijken hoe deze juist in elkaar steekt, want ik gebruik de regulaire versie.
Die werkt eigenlijk bijna hetzelfde als de gewone denk ik. Ik gebruik dit zelf heel weinig.
Nu om op u vraag te antwoorden, je gaat naar die 3 streepjes bovenaan rechts. Daar klik je op.
Dan ga je naar taal, daar staat bij mij "alles",
Dus ik zou het niet weten hoe je dit in het Nederlands kan zetten, bij mij staat alles wel keurig in het Nederlands. Maar als ik naar taal ga staat er daar bij voorkeur " alles".
Ik zou u aanbevelen om daar "Nederlands"eens te selecteren, hopelijk komt het dan goed. Bij mij staat daar "alles", maar alles staat in het Nederlands, dus snap ik het niet zo goed. Ik gebruik zelf Facebook heel erg weinig, heb het maar daar stopt het bijna. Moet ook heel veel vragen aan mijn vrouw, hoe werkt dat of dat nu ook weer in Facebook? Ik snap er ook weinig van.
 
dank u , ga dat eens nagaan
nu ; het bizonderste is dat ik de berichten in het Nederlands kan lezen uiteraard , maar het proberen waard om eens te kijken als ik dat kan aanpassen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan