Windows 10 Facebook

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo, ik heb een Facebook account aangemaakt.
Mijn instellingen staan goed maar ik heb de knop toevoegen niet bij mijn profiel staan.
Zodoende kan niemand mij een vriendschapsverzoek sturen.
Ik heb al van alles geprobeerd maar het lukt me niet!!
Kan iemand mij hier mee helpen?
Els Cox.
 
Als je op u profiel bent ,boven in de balk <vrienden zoeken > dan verschijnt er een tabblad met met andere leden op Facebook en die kun je toevoegen .
 
Nee, dat is bekend. Maar bij mezelf mis ik die knop. Voorbeeld hoe ik het heb (foto 1) en een collega (foto 2).

Foto 1:
FB2.jpg


Foto 2:
FB1.jpg
 
Hallo, ik heb een Facebook account aangemaakt.
Mijn instellingen staan goed maar ik heb de knop toevoegen niet bij mijn profiel staan.
Zodoende kan niemand mij een vriendschapsverzoek sturen.
Ik heb al van alles geprobeerd maar het lukt me niet!!
Kan iemand mij hier mee helpen?
Els Cox.
ga compleet rechts , klik op dat driehoekje , komt een schrempje waar instellingen (2de van vanonder) staat , klik op instellingen , kom je in een ander scherm , daar klik je op de linkerkant op privacy, komt het scherm "Privacyinstellingen en -functies" en daar zie je Hoe mensen je kunnen vinden en contact met je kunnen opnemen, en daarnaast zie wie wie kan je vriendschapsverzoeken sturen? dit zou moeten op vrienden van vrienden staan , zo staat het bij mij
 
zelf gebruik ik facebook niet maar het zou me verwonderen indien jij op vrienden zoeken klikt en je deze dan ook vermeld zie staan ze vervolgens ook vandaar uit kunt toevoegen .
 
als jij nu op de naam "Els " klikt (wellicht is dat je account naam ) komt er dan geen optie's om bv vrienden te zoeken en om deze dan toe te voegen ..
*als het enkel te doen is om de toets " toevoegen " dan zou je ook facebook kunnen herstellen of opnieuw dienen te installeren !
 
Ik heb al jaren facebook, ik kijk er amper naar. Wat jou probleem is weet ik helaas ook niet. Als het aan mij had gelegen had ik nu geen facebook meer, maar mijn vriendenkring heeft daar helaas anders over gedacht. Heb na 3 weken geen facebook te hebben gehad onder hun druk mijn account maar terug geactiveerd. Dus zo veel ben ik ermee bezig. Niet dus.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan