Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoi Hoi, daar ben ik weer.
Sinds maandag doet het programma: free youtubedownloader het niet meer. Krijg de foutmelding 403 no permission to download. Ik heb deze al enkele jaren in gebruik en nooit problemen gehad
Er is ook niks verandert qua updates of zo
Ik heb toen op youtube gekeken naar de fimpjes en die aanwijzingen opgevolgd ( geschiedenis en cookies verwijderen)
Heeft niet geholpen.
Het programma verwijdert en de nieuwste versie geinstalleerd, nou deze start al helemaal niet op. Niet via pictogram, niet via .exe file.
Op hun site support gevraagd, maar krijg alleen een standaard email waarin staat dat ik een oude versie gebruik en de nieuwste moet installeren via de link die erbij staat. Ook deze werkt niet.
De oude versie weer geinstalleerd en ook deze start niet.
Een paar andere programma's geprobreert die gratis zijn, maar krijg bij ze allemaal de 403 melding.
Wie kan mij verder helpen aub? -m-
 
Laatst bewerkt door een moderator:
ik heb daarjuist ook de free YouTube downloader geinstalleert op een virtuele Windows10 en deze doet het gewoon ...
vanwaar heb jij deze gedownload ... ik nam deze link : free youtubedownloader / klik tijdens de installatie procedure wel 2x op decline om de meeliftende software tegen te houden ..zodat enkel de youtubedownloader geinstalleert word .

bewijsje dat deze werkt ...

Ashampoo_Snap_2017.02.02_11h08m34s_002_.jpg
 
dan zou ik als ik u was eens chrome resetten zodat deze de standaard instellingen gebruikt want heb hier juist ook de chrome geinstalleerd op de virtuele Windows 10 en de youtubedownloader doet het hier gewoon ....
om de chrome te resetten klik je op de 3onderliggende puntjes (je opent hiermee het menu )
kies instellingen >scrol naar onder en klik op Geavanceerde instellingen weergeven ..
scrol weer naar onder en klik op Instellingen resetten .
 
dan zou ik als ik u was eens chrome resetten zodat deze de standaard instellingen gebruikt want heb hier juist ook de chrome geinstalleerd op de virtuele Windows 10 en de youtubedownloader doet het hier gewoon ....
om de chrome te resetten klik je op de 3onderliggende puntjes (je opent hiermee het menu )
kies instellingen >scrol naar onder en klik op Geavanceerde instellingen weergeven ..
scrol weer naar onder en klik op Instellingen resetten .
Geweldig,dat heeft geholpen...Dank je hartelijk
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan