Ik moest er even een paar nachtjes over slapen om mijn herinneringen boven water te krijgen en dat deed wel zéér, ha ha.

?
Cracks en Serials behoorde tot de oudere clubs van het eerste uur en ik weet het weer, het ging dus niet om punten maar om de webruimte die je daar kreeg. Wij hadden dus standaard het dubbele van een andere of nieuw club.
De clubs konden ruimte bijkopen dat beperkt geldig was om iets op hun club te plaatsen. Als ik me niet vergis was dat dan een paar weken en dan moest je weer betalen via de smartphone en een code die je dan ontving.
Met cracks kan dat dus hard gaan door de vele grote bestanden die ik daar plaatste en daar kwam dus het knelpunt.
Ik moest persoonlijk geld investeren waardoor Clubs.nl daar financieel beter van werd.
Ik sponsorde dus iemand anders terwijl dit eigenlijk andersom had moeten zijn omdat ik zoveel leden en daardoor ook vele nieuwe leden aantrok door het suc6 van mijn club en ik hierdoor enorme reclame maakte voor Clubs.nl. Dit alles bracht voor Clubs.nl door mijn werk ook extra geld in het laadje.
En dan waren er dus de clubs die wel gesponsord werden door Clubs zoals die Borg. Je begrijpt dan dus mijn discussie die ik hierover achter de schermen voerde met de leiding.
Ik voelde me een soort filantropische instelling worden en het voelde daardoor niet meer als een hobby.
Inderdaad het was Yvette waarmee ik regelmatig in de clinch lag, je hebt helemaal gelijk.