Status
Niet open voor verdere reacties.

mdc1756

Steunend lid
Vip Lid
Hallo,

Na de update van firefox (57) is superstart verdwenen, dit was heel gemakkelijk,daar stonden je snelkoppelingen voor al je favoriete sites.
Je kon vroeger als dit eens verdween typen open about:config
Ga naar extensions.superstart.set.browser.newtab.url
die stond op false
Verander deze naar true
Gewoon door dubbel klikken.

die stond nu ook op true, heb eens op herinitialiseren geklikt en nu
is die regel ook weg uit about:config.

Als je kijkt bij add ons verouderde extensies staat superstart daar tussen,
kent er iemand een oplossing of een script om dit weer te verkrijgen?


ed
 
eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee.jpg heb er wat opgezet zo ziet die speeddial er uit bij mij (spijtig dat alles beweegt ) zal er wel gewoon aan worden hoop ik
 
het beeld is vast te zetten indien je dit niet bewegend wenst te hebben ...
dan neem je dezelfde instellingen over als hier afgebeeld ...
dd8b290386-Ashampoo_Snap_2017.11.16_19h26m00s_003_.png

*deze staat standaard op 30%
 
klik op de pijl die rechts boven vermeld staat en klik vervolgens verder op het tandwieltje ...selecteer het icoontje van het beeldscherm en verminder de 30% naar 0% bewaar vervolgens deze instelling ..
 
dank u dit is ook opgelost,
nu zou ik nog graag willen dat het speed dial blad opstart als ik firefox open,
nu krijg ik zo'n blad met de eigen logo's dezelfde als je op het huisje klikt aan de linker kant van firefox /en na een 10" komt pas mijn speed dial,
enig idee??
 
open het menu van Firefox en stel Modzilla Firefox-startpagina in als zijnde het op te starten start pagina en je zal vervolgens direct opstarten in speed dial ... hier in elk geval dus wel ..in 2 seconden
 
ik weet wel dat je op dat boekje klikt wat naast de 3 rechte en 1 schuin streepje staat klikt je aan de linker kant van je scherm je bladwijzers staan maar sinds die update heb ik last van ongewenste reclame
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan