Status
Niet open voor verdere reacties.

mdc1756

Steunend lid
Vip Lid
Hallo,

Na de update van firefox (57) is superstart verdwenen, dit was heel gemakkelijk,daar stonden je snelkoppelingen voor al je favoriete sites.
Je kon vroeger als dit eens verdween typen open about:config
Ga naar extensions.superstart.set.browser.newtab.url
die stond op false
Verander deze naar true
Gewoon door dubbel klikken.

die stond nu ook op true, heb eens op herinitialiseren geklikt en nu
is die regel ook weg uit about:config.

Als je kijkt bij add ons verouderde extensies staat superstart daar tussen,
kent er iemand een oplossing of een script om dit weer te verkrijgen?


ed
 
@Charmed installeer dan de Firefox adblock add-on

4f947cadaa-Ashampoo_Snap_2017.11.22_05h11m59s_001_.png
 
daar vergis jij je nu wel in ...ook de ad-on waar ik al naar linkte is te gebruiken in Firefox ...deze is zelfs geschikt voor meerdere browsers zoals jezelf kon vast stellen indien je eerst de link aangeklikt had die ik geplaats had .
 
de fall upgrade staat er op, mag ik de vorige windowsinstallaties verwijderen zoals te zien in foto (44gig)

en iets nieuws in firefox, wie weet dit te verhelpen,
als ik nu een printscreen maak slaat hij dit automatisch op op de one drive hoe kan ik dit voorkomen?


5a17425a58bd6-vorigge_windowbestanden.jpg
 
de vorige Windows installatie bestanden mogen opgeruimd worden ...
met wat voor programma maak jij dan de printscreens aan .. denk dat dit eerder dus een instelling is van het programma dat jij hier voor gebruikt .
 
ik druk gewoon op de toets prt sc-sysrq en dat zet ik dan in paint en met imagedumer zet ik dit dan in het forum
maar vroeger als ik op prt sc drukte kreeg ik die melding niet dat die naar de one drive werd opgeslagen
ga nu werken en weekend ook antwoorden kan wel wat langer duren
bedankt voor het begrip

nog vergeten zeggen, na de upgrade kieperde Windows direct een snelkoppeling van waves maxxaudio op mijn bureaublad,
die werkte niet meer, ook het programma die tussen de programmas staat werkt ook niet meer, is dit een meerwaarde dat ik dit niet meer heb?

ed
 
terug thuis, probleem van printscreen lijkt opgelost te zijn,
alleen wat moet ik met het

waves maxxaudio programma die blijkbaar niet voldeed aan de nieuwe upgrade, is dit iets die belangrijk is voor het werken met de
laptop of mag ik dit negeren?
 
ik kan me niet herinneren welk merk/model systeem jij gebruikt maar je dient dus naar de site te gaan van je merk en daar dan indien mogelijk de realtek audio driver ophalen .. mogelijk dat het werkt maar is niet zeker.
 
Qtex,

ik heb hier op de locale c schijf nog een map windows old gevonden 40gig groot zie foto mag die ook weg??
En bij de schijfopruiming stond er vorige installatiebestanden 4 gig zou ik die alle twee durven wegdoen.
En wat met de map upgrade moet die erin blijven, staat onder windows old




5a19fad0f39a8-windows_old.jpg
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan