Status
Niet open voor verdere reacties.

mdc1756

Steunend lid
Vip Lid
Hallo,

Na de update van firefox (57) is superstart verdwenen, dit was heel gemakkelijk,daar stonden je snelkoppelingen voor al je favoriete sites.
Je kon vroeger als dit eens verdween typen open about:config
Ga naar extensions.superstart.set.browser.newtab.url
die stond op false
Verander deze naar true
Gewoon door dubbel klikken.

die stond nu ook op true, heb eens op herinitialiseren geklikt en nu
is die regel ook weg uit about:config.

Als je kijkt bij add ons verouderde extensies staat superstart daar tussen,
kent er iemand een oplossing of een script om dit weer te verkrijgen?


ed
 
ik weet niet wat jij bedoeld met superstart maar indien jij de de bladwijzers bedoeld ( snelkoppelingen van je favorieten ) dan dien je op de 3vertikale streepjes +1 schuine te klikken en vervolgens de bladwijzers aan te klikken ...hier staan al je opgeslagen favorieten..

ca87aa5db4-Ashampoo_Snap_2017.11.15_21h44m36s_001_.png
 
ik weet niet wat jij bedoeld met superstart maar indien jij de de bladwijzers bedoeld ( snelkoppelingen van je favorieten ) dan dien je op de 3vertikale streepjes +1 schuine te klikken en vervolgens de bladwijzers aan te klikken ...hier staan al je opgeslagen favorieten..

denk dat mdc1756 een addons speed dial bedoeld

ik gebruik deze speedail al heel lang ,mijne is ook verouderd speed.JPG


als je nu bij addonsbeheer van firefox gaat zien en extenties en die terug inschakelt die speeddial ?
 
Hoi ,
Het is gelijk raymon bedoeld, maar bij mij noemde dit superstart (zie foto)

je kan als je firrefox opent als je favoriete sites direct benaderen, zoals uw bank, pc tuts, uw mail account, beurssites etc
ik heb al gelezen dat is verdwenen en ook de foto zegt dit,
ik zal miisschien een proberen wat jullie aan links hier gezet hebben


5a0d91f613dc9-superstart.jpg




ed
 
heb de dial speed geinstalleerd, ik weet alleen niet hoe ik die kan zetten dat die opent als ik firefox open
en lange pier ik begrijp je niet, ik wil niets in de werkbalk zoals het bij chrome werkt
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan