Firefox Gelezen topics worden zo niet meer gemerkt

Status
Niet open voor verdere reacties.
S

Silverwing

Gast
Als ik topics lees of zelfs beantwoord blijven deze op ongelezen staan.
Heb Ccleaner alles laten kuisen en opnieuw alles beginnen lezen maar er veranderd niets.
Hoe kan ik dit oplossen?

[OPLOSSING]Sinds zondag werkt bij mij alles normaal als ik het doe zoals in het voorbeeld filmpje van Ivan.Het zal een raadsel blijven waarom het plots wel normaal werkt zonder dat er iets aan de site instellingen of mijn instellingen gebeurd is.[/OPLOSSING]
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik gebruik ook FF en heb de zelfde problemen, geen afscheiding niet meer tussen de gelezen en nieuwe posts (heb ik reeds gemeld), de knop "laatste" verbind mij steenvast door naar de homepage van Pctuts,...
Ik heb geen instellingen gewijzigd en de verschijnsels zijn gekomen met het vernieuwen van de website.
(Gewoon om te zeggen dat je niet alleen bent, hé Silverwing )
 
Als ik in deze thread boven laatste zweef komt er reeds het adres " pctuts.be " te staan.
Ik kom dan inderdaad uit op de home.
Ik heb daar ook al melding van gemaakt.
Markeren van berichten heb ik geen last mee.
 
Blijkbaar ligt het dan toch niet aan mijnpc te zien aan de reacties met diverse browsers.
Ivan je zal dus op zoek moeten naar de bug in het forum,het feit dat bij jou alles wel normaal werkt net zoals bij nijltje is onverklaarbaar des te meer omdat nijltje ook met opera werkt.
Indien ik nog IE zou hebben had ik het daarmee geprobeerd,maar die is verbannen van mijn systeem.
 
Staat zo ingesteld.

The amount of time in days to store the thread and forum read times. All threads or forums without posts in this many days will be considered read. 10 dagen

Database (automatic forum marking)
 
Blijkbaar ligt het dan toch niet aan mijnpc te zien aan de reacties met diverse browsers.
Ivan je zal dus op zoek moeten naar de bug in het forum,het feit dat bij jou alles wel normaal werkt net zoals bij nijltje is onverklaarbaar des te meer omdat nijltje ook met opera werkt.
Indien ik nog IE zou hebben had ik het daarmee geprobeerd,maar die is verbannen van mijn systeem.

Ik heb het eens getest met IE8 en het resultaat is net hetzelfde.
Als men op "nieuwe berichten" klikt komen alle berichten, gelezen of ongelezen, tevoorschijn.
 
Ik heb zo juist iets ondervonden.
Ben naar nieuwe berichten aan kijken en klik op een bericht zit op éérste pagina van de 2, ik kijk niet naar de 2 de pagina. Ik ga weer naar nieuwe berichten en staat daar nog tussen, nu ga ik weer naar het bericht maar ga naar 2 de pagina en bekijk de laatste post. Ik ga weer naar nieuwe berichten en staat er nu niet meer tussen.
 
Even iets verduidelijken,ik heb het niet over nieuwe berichten op de home,maar over gelijk welk topic in gelijk welk sub forum.Een voorbeeld,ik lees een topic in windows.Ik keer terug naar de onderwerpen in windows en lees het volgende topic.Als ik dan terugkeer naar de onderwerpen zag ik vroeger dat op zijn minst de eerste topic die ik las veranderd was zodat ik goed kon zien dat die gelezen waren.
Nu is het zo dat (en zelfs maar af en toe)een topic veranderd wanneer ik die beantwoord heb.
 
JW heeft het over iets anders, dat blijkt hetzelfde te zijn dan Ivan zijn conclusie.
Wat jij bedoelt Silverwing is me niet echt duidelijk.
Bedoel je iets in de aard van
ongelezen = vet
gelezen = normale letters?
Ik heb het net getest hier, alles normaal.
Ik neem een nieuwe post, ik open de subforum en zie de nieuwe post vet staan.
Ik lees hem, ga terug naar het subforum en hij staat nirmaal.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan